פיצוי מתאים

טעות נפוצה בקרב נפגעי תאונות דרכים היא לשפוט את עוצמת הנזק שנגרם לגופם על-פי מראית עין. במקביל, נוצר הרושם שסיכויי ההצלחה של תביעה משפטית במקרה שלהם יהיה נמוך ולא ישא תוצאות חיוביות עבורם.

בדרך כלל, הנפגע יוזם בדיקה יותר מקיפה רק אם חש בכאבים. טעות זו נובעת מחוסר מודעות לעובדה שגם אם הכאב לא מוחש באופן מיידי הנזק הגופני שנגרם יכול להיות משמעותי. באמצעות הכוונה נכונה ובדיקות נחוצות ולאבחון סוג ורמת הפגיעה (כגון: צילומי-רנטגן, דימות תהודה מגנטית/אמ-אר-אי) ובדיקה מקיפה ע”י רופא מוסמך, הנפגע מגלה את מצבו הגופני בעקבות התאונה ומקבל את האבחון המדוייק (כגון: פריצת דיסק וכו’).

בנסיבות מסויימות, הנזק יכול להגרם לכמה דיסקים במקביל, ובמקרה כזה טווח עלות הפיצויים יכול לנוע בין: $5000 ל- $25000 ו- $100.000 או במקרים חמורים יותר בין: $175,000 ל- $650,000. ברוב המקרים אין כלל צורך בניתוח. המטרה היא להחלים כמה שיותר וכל מה שתקבל זה ברכה.

צעד נבון הוא לשמור על דיסקרטיות במה שקשור לכספים, במיוחד כשמדובר בסכומים גבוהים מסוג זה, כדי לבחור לעשות בהם שימוש נכון. זה כולל משפחה וחברים שלפתע יבקשו עזרה מסויימת, שלא חייבים להמנע ממנה, אלא לוודא שחוסר נעימות לא תגרום לאילוץ או כפייה.

תודה לאל, לאחר שנים של עבודה מול חברות הביטוח, הן מכירות בערך הטיפולים. כיום, כאשר מגיע דו”ח ממרפאתינו לידי עורכי-הדין וחברות הביטוח, היחס שלהם הוא רציני ומניב תוצאות כלכליות יוצאות מן הכלל. המצב מגיע לידי כך שישנם עורכי-דין שאינני מכיר והם מפנים אלי את לקוחותיהם משום שהם יודעים שמעבר לטיפולים ברמה הגבוהה ביותר בפלורידה הם יוציאו ללקוחות שלהם פיצויים גבוהים בהרבה מאשר קליניקות אחרות מסוגלות.

כמה חשובה בדיקת רופא לפני הפנייה לעורך-דין? להן כמה יתרונות:
1. הרושם שמקבל עו”ד ובמיוחד חברת הביטוח שמנגד הוא טוב יותר כאשר מגיע לקוח שכבר עבר בדיקה אצל רופא.

2. מנסיון של הרבה שנות עבודה במקצוע, אני מכיר היטב את מערכות הביטוח ואת עורכי-הדין בעלי הסיכויים הטובים לאחוזי הצלחה גבוהים ביותר בכל מקרה ספציפי. אני מתאים או ממליץ על עורך דין מסוים לפי הצלחתו מול חברת הביטוח המעורבת.

3. עורך-הדין זקוק למידע מהרופא שכולל את סיכום המחלה בכדי שיוכל להתחיל לעזור. לכן, אין צורך בביקור מקדים אצל העורך דין לפני ביקור אצל הרופא.

האם התשלום החודשי לביטוח הרכב יתייקר אם התאונה באשמתי?

לא בהכרח! אם אתה אשם בתאונה: באופן אוטומטי הביטוח שלך יתייקר אך לא תמיד. למרות זאת, אתה עדיין זכאי למימון הטיפול מחברת הביטוח. כך שאם אתה לא מרגיש טוב – יש לך כיסוי מלא ואתה יכול להגיע למרפאה, לטפל בנזק הגופני, להפחית ולהקל על הכאבים ולמנוע הדרדרות בריאותית בעקבות הפגיעה. רוב הרופאים מעדיפים לא לטפל בנפגעי תאונות משום שצריך מערך שלם להתעסק במגזר זה.

כאשר התאונה לא באשמתך: הביטוח לא יתייקר!!! בלי קשר אם אתה מקבל טיפול אצל רופא או לא, התשלום החודשי לחברת הביטוח לא ישתנה. במידה ואתה מטופל אצל רופא: תוכל להעזר בעורך-דין המתאים למקרה שלך ומעבר לטיפול רפואי לשיפור מצבך, תקבל בנוסף פיצוי כלכלי הולם.

באחת עשרה שנות עבודתי האחרונות בפלורידה, נע ממוצע המטופלים שאני מקבל על בסיס יומי בין 50 ל-75. הופעתי בבית-משפט רק פעמיים. הוכחה לתדירות הנמוכה. כך שאין מה לדאוג לגבי בתי-משפט. המטרה שלי היא שהמטופל יחלים כמה שיותר מהר. החלמה משמעותה, תפקוד נכון של הגוף ללא כאב.

תקשורת מאוד חשובה בין מטופל לרופא. אני רוצה שהמטופל יבין בדיוק מה שקורה מבחינה רפואית ומבחינת התאונה. זה לא חדש שחברות הביטוח מרמות את הציבור לאור יום. מה שמעורר את זעמי – זה שאין ביקורת למניעת גודל ההונאה שלהן ולכן מצב זה ממשיך ובמידה זו או אחרת כל אחד מאיתנו יוצא בנזק כספי בעקבות כך. לדוגמא, חבר טוב סיפר לי שבשנת 1970 הוא קנה דירת שלושה חדרים ואוטו ב- $15.000, ובשנת 1971 נקבע חוק של $10,000 כיסוי מינימלי לתאונות דרכים. כל שנה מתייקר הביטוח כאשר במקביל יורד ערך הכיסוי ללא כל פרופורציה שמצדיקה זאת. כיום, שנת 2013 לא ניתן לקנות דירת שלושה חדרים ורכב, אולי אפשר לקנות חצי TOYOTA CAMRY. בסכום זה.

דוגמאות אלה נותנות לי יותר מוטיבציה ורצון לעזור לכם כמה שיותר מבחינה כלכלית. גם אם קיבלתם סכום של $25,000 או אולי $125,000 – לפי השנה בה אנו נמצאים, הסכום הוא נמוך. אם חברות הביטוח לא היו מרמות, היו סכומים אלה גבוהים פי כמה בין חמש ל-שמונה פעמים. בעת שרותי הצבאי בישראל בקורס קצינים, נפצעתי ועברתי ניתוח, אך החלטתי שלא לתבוע את הצבא. לא הבנתי שכל חודש ירד לי מהמשכורת כסף לביטוח.
לא הבנתי שאני לא תובע את המדינה אלא את הביטוח שאני מסבסד. אם הייתי יודע אז, מה שאני יודע היום – הייתי נוהג אחרת..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151