גל גדות תקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד

לצד הגדולים ביותר: גל גדות תזכה לכבוד מיוחד ותקבל
כוכב משלה בשדרת הכוכבים ההוליוודית – לדברי
הארגון המעניק את הכוכבים, גדות – שנחשבת
לשחקנית הישראלית המצליחה
ביותר בהוליווד – צפויה לזכות
בכבוד במהלך שנת 2024.

בנוסף אליה, יזכו לקבל כוכב גם כריס פיין, חברה לקאסט של גדות מ"וונדר וומן", זוכת האוסקר מישל יאו ("הכל בכל מקום בבת אחת"), מגי ג'ילנהול, כריסטינה ריצ'י, השחקן המנוח צ'דוויק בוזמן ("הפנתר השחור"), ועוד. "תמיד היית כוכבת", צייץ באנגלית נשיא המדינה יצחק הרצוג אחרי היוודע הדבר. 

גם המפיק קווין פייגי, נשיאה של חברת ההפקות מארוול, יזכה לכוכב במהלך 2024. בין המוזיקאים שיזכו בכוכב נמנים גוון סטפני, להקת הרוק דף לפארד, אמן ההיפ-הופ ד"ר דרה, והזמר האמריקני המנוח אוטיס רדינג.

לפני גדות, הישראלי היחיד שזכה לקבל כוכב בשדרה ההוליוודית הוא המפיק ואיש העסקים חיים סבן, ב-2017.

גדות (38), אשר פרצה בעולם כשכיכבה ב-2009 בסרט "מהיר ועצבני 4", הפכה לכוכבת-על בהוליווד כאשר לוהקה לתפקיד וונדר וומן, שבו הופיעה לראשונה בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ב-2016. ב-2017 כיכבה ב"וונדר וומן" שהפך ללהיט, ובהמשך נכנסה שוב לנעלי גיבורת-העל של די.סי בסרטים "ליגת הצדק" (2017) ו"וונדר וומן 1984" (2020).

מלבד גילום תפקידה של וונדר וומן, גדות כיכבה גם בסרטים "הודעה אדומה" לצד דוויין ג'ונסון וראיין ריינולדס, והסרט "מוות על הנילוס" (2022). ב-11 באוגוסט הקרוב תופיע בתפקיד הראשי במותחן הפעולה "לב של אבן" שיערוך את בכורתו בנטפליקס, ובמהלך 2024 תככב בתפקיד המלכה הרעה בעיבוד הלייב-אקשן של דיסני ל"שלגיה". במהלך 2025 גדות צפויה לככב באפוס ההיסטורי "קלאופטרה" בתפקיד הראשי.

ֿשדרת הכוכבים, שבה מוצבים כבר למעלה מ-2730 כוכבים, מנוהלת בידי לשכת הסחר של הוליווד, ומבקרים בה כעשרה מיליון תיירים בשנה. בכל שנה מוגשים ללשכה כ-200 מועמדים מחמישה תחומים שונים – קולנוע, טלוויזיה, רדיו, מוזיקה והופעות חיות/תיאטרון – שאותם יכולים להציע גם מעריצים. למועמדים נדרש ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום עיסוקם, והיסטוריה של תרומות לצדקה.

בנוסף, ישנה אפשרות להעניק כוכב גם למפורסם שהלך לעולמו – רק בתנאי שהוא מת כבר למעלה מחמש שנים. מדי שנה הוועדה בוחרת מפורסם אחד שהלך לעולמו ומעניקה לו כוכב, והשנה יהיה זה כאמור השחקן צ'דוויק בוזמן. מדי שנה נבחרים כ-24 מועמדים לקבלת כוכב בשדרה. בכדי להיות מועמד, על המפורסמים לקבל המלצה – לרוב ממי שכבר קיבלו כוכב. כמו כן, במידה והכוכב אושר – המפורסם חייב לאשר את הענקת הכוכב והבקשה עצמה חייבת לכלול מכתב הסכמה הכולל אישור הגעה לטקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151