הרבה יותר סיכויים למצוא בת זוג לא יהודיה

שאלה:
כמה חודשים אחרי הצבא עברתי לחו”ל ומאז אני גר ב_____. באיזור אין הרבה יהודים. עד עכשיו חיפשתי רק אחרי כלה יהודיה, אבל לאחרונה אני מתחיל לחשוב שיהיו לי סיכויים הרבה יותר טובים אם אחפש גם כלה לא יהודיה.

תשובה:
זה תלוי במה אתה מחפש. אם אתה רק מחפש בת זוג, כל בת זוג מתאימה, אכן מדובר בחישוב של סטטיסטיקה בלבד.

אם יש לך מאגר גדול יותר של שותפות פוטנציאליות, יש סיכויים גדולים יותר שתצליח בחיפושיך. במשוואה זו, ככל שתהיה יותר עמום ביחס לעצמך ולזהותך, כן תמצא בנות-זוג פוטנציאליות רבות יותר. אבל זה נכון אך ורק אם אתה מחפש סתם בת-זוג. אם אתה מחפש את בת הזוג שנועדה לך, זה כבר סיפור אחר לגמרי.
בת-הזוג שנועדה לך היא חציה האחר של נשמתך, החלק החסר של ישותך. ואם אתה רוצה למצוא את החצי השני של הנשמה, אתה צריך להכיר את החצי הראשון שלה – אותך עצמך. רק אם תדע את מטרת בחיים, כשזהותך תהיה ברורה לך, כאשר תדע מי אתה באמת, אז ורק אז תהיה מצויד במה שנחוץ לך כדי לזהות ולהכיר את חציה האחר של נשמתך.

הרבה אנשים רואים זאת הפוך. הם חושבים שכאשר הם מחפשים בן או בת זוג, הם מגיעים עם רשימה ארוכה ומפורטת של דרישות: מראה חיצוני, תחביבים, סגנון לבוש ואישיות. אך כאשר הדבר מגיע אליך ולמי שהנך, מוטב שתישאר בתיאור עמום וכללי מאוד. ההפך הוא הנכון. דע את עצמך ואת נשמתך. חקור את זהותך היהודית והרגש עמה בנוח. אינך מגביל בכך את האפשרויות העומדות בפניך, אלא תהיה כן עם מי שאתה ועם מי תרצה לחלוק את חייך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151