התבקש לצאת ממשחק פוקר – ונרצח במטח יריות אקדח: פרטים חדשים על נסיבות מותו של הישראלי אמיל לחזיאל בהוליווד

אמיל לחזיאל, בן 39, הוא האזרח הישראלי שנרצח ביום שני לפנות בוקר בהוליווד הילס. לחזיאל, תושב מיאמי, היה נשוי ואב לחמישה ילדים. אביו, ג’קי, סיפר בשיחה עם ynet כי “אני לא יודע מה בדיוק קרה שם, גם אשתו לא. לא שמעתי שיש לו סכסוכים עם אנשים”. לפי דיווחים בלוס אנג’לס, בבית בשכונת הוליווד הילס שממנו יצא לחזיאל שיחקו אורחים בפוקר. לפי עדויות, עם יציאתו הוא התווכח עם גבר – שירה בו ונמלט.

לחזיאל, תושב אשקלון במקור שמשפחתו מתגוררת בארץ, התגורר במיאמי במשך שמונה שנים, והתפרנס מתיקון גגות. “אמיל הוא הבן הבכור שלי. הוא חי במיאמי ונסע לפגישות בלוס אנג’לס ונפגש שם עם אנשים שהוא הכיר”. סיפר האב, “אמיל אהב את המשפחה שלו ודאג לה. הוא היה ילד שהגיע להישגים בחיים. היו לו גם נפילות אבל הוא ידע לקום. הוא פתח שם גם סוכנות לרכבים כדי לשפר את מצבו הכלכלי. אמיל היה ילד שכולו נתינה. הוא היה שולח כסף אלינו להורים, לעזור לנו”.


מסתבר כי אחד מעדי הראייה לרצח היה אדם דווין, כוכב סרטי “פיץ’ פרפקט”. בפודקאסט “זה חשוב” (This Is Important) הוא תיאר את הרגעים שקדמו לרצח: “אנשים בצד השני של הרחוב שיחקו משחק פוקר מטורף. הם הגיעו במכוניות למבורגיני, בנטלי, רולס רויס, בטוח ששיחקו שם קלפים”.

“היה כיף לראות את זה, אז אני ואשתי (השחקנית קלואי ברידג’ס צפינו מהמרפסת, זה נראה מטורף! אז מגיע הקטע העצוב. מישהו שם נרצח. מישהו שם נרצח. זה לא הוליווד, זה סיפור על חיי האמיתיים”.

בערוץ הטלוויזיה המקומי ABC7 דיווח כי לפי אחד השכנים, בבית שבפתחו נורה לחזיאל, שיחקו אנשים בפוקר. “אחד מהאורחים נקרא אל מחוץ לבית משום שמישהו שעצר בפתח רצה לדבר איתו”, סיפר השכן. “ברגע שהאורח יצא החוצה האדם שעצר ליד הבית ירה בו. אני לא יודע למה, אני לא יודע מה היו הנסיבות, אבל הוא ירה בו והרג אותו”.


לפי הדיווחים, הרוצח שלף אקדח וירה כמה פעמים בלחזיאל, ואז נמלט מהמקום. הוא טרם נתפס, והמניע לאירוע עדיין לא התברר. החוקרים אמרו כי ייתכן שהרוצח נמלט ברכב אחר, וייתכן שיש יותר מחשוד אחד. הירי התרחש בשעה 02:00 בלילה שעון לוס אנג’לס.

לפי דיווח באתר “כאן אשקלון” (www.kan-ashkelon.co.il) לחזיאל היה איש עסקים מוכר באשקלון, בין היתר היה הבעלים של מגרש מכוניות בכיכר גולומב בעיר. לפי האתר, הוא הסתבך בעבר במספר אירועים פליליים ולבסוף עזב את הארץ לארה”ב. בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות הוא נראה בקרבתו של הרב יאשיהו פינטו.


משפחתו עודכנה במקרה והוא צפוי להיקבר השבוע במיאמי. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים גם בארה”ב וגם בישראל.

לפי דיווח באתר “זירה אשקלון” (www.zirashkelon.co.il) הנרצח היה מוכר בארה”ב כשחקן פוקר מצליח ובני משפחתו והוא מקורבים לרב יאשיהו פינטו. אחד ממכריו סיפר: “הוא היה משחק פוקר ונחשב לשחקן מעולה. ממה ששמענו ההסתבכות הייתה על רקע משחק פוקר בו השתתף והיה מעורב גם ישראלי נוסף. רב הנסתר על הגלוי כרגע, וצפויים לעבור עוד ימים עד שהתמונה תתבהר”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151