פוריות האישה: איך נכנסים להריון?

איך נכנסים להריון את בטח כבר יודעת, ולא, לחסידה אין שום חלק בעניין.

לצערן של כמה נשים ולשמחתן של לא פחות, יחסי מין לא מוגנים אינם מובילים תמיד להריון.

ישנן כמה שיטות בדוקות איך נכנסים להריון או לפחות כיצד משפרים את הסיכויים להתעברות.

להיכנס להריון ועכשיו – אתם מוכנים נפשית ופיזית להיכנס להריון. עכשיו. אתם רוצים לתקוף את המשימה בהתלהבות וההמתנה אינה אופציה מבחינתכם. אך המתח סביב “זה חייב לקרות עכשיו” עלול להיות מכשול.

עם זאת, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות – או לא לעשות – כדי לעזור להגדיל את הסיכויים להיכנס להריון בהקדם האפשרי.

קודם כל: בדיקה אצל רופא נשים – לפני שאתם מנסים להתחיל רשמית, חשוב שתעברו בדיקה מהירה אצל הרופא. התייעצו עם הרופא לגבי ויטמינים חיוניים בזמן הריון כמו חומצה פולית המסייעת להקטין את הסיכוי לעובר בעל מומים.

חשוב להתייעץ עם הרופא אם ישנן בעיות רפואיות אחרות שעלולות להפריע להתעברות או להריון.

הכירי את גופך – נשים רבות מבינות כיום כי עליהן להכיר את המחזור החודשי שלהן טוב יותר על מנת לדעת מתי הסיכוי הטוב ביותר להיכנס להריון. כמובן, הביוץ הוא הזמן הטוב ביותר להיכנס בו להריון.

חשוב להיות מודעות לתסמינים של הביוץ כמו שינויים ברירית צוואר הרחם וכו’. ערכות ביוץ יכולות לסייע גם לחישוב הביוץ.

תנוחות מומלצות – מיתוסים על תנוחות שונות שיסייעו בקליטת הזרע ובהתרחשות הפריה יש הרבה. אך הם בעיקר – מיתוסים שאין שום הוכחה מדעית שיכולה לאשש את אמיתותם. בסופו של דבר זה עניין של כוח המשיכה.

קיום יחסי מין בעמידה זה אולי לא האופציה הטובה ביותר עבור הזרעים השחיינים. התנוחה המיסיונרית (כאשר הגבר מעל) ייתכן ותהיה הטובה ביותר עבורם.

לשכב במיטה אחרי קיום יחסי מין – בוודאי שמעת פעם שכדאי שתשכבי עם הרגליים מונפות באוויר לאחר קיום יחסי מין כדי שהסיכוי להפריה יהיה גדול יותר. ובכן, זה לא לגמרי נכון.

כדאי לשכב במיטה במשך 10-15 דקות לאחר קיום יחסי מין, על מנת שהזרע ימצא עצמו מטייל בצוואר הרחם ללא הפרעה, אך אין צורך להרים את הרגליים.

אל תהיו שפנים – קיום יחסי מין כמו זוג שפנים בזמן הביוץ לא בהכרח מגדיל את הסיכויים שלכם להיכנס להריון. ספירת הזרע עלולה להיות מצומצמת יותר אם גבר שופך פעמים קרובות מדי. בנוסף, זרע יכול להתקיים ברחם ללא מפריע עד 72 שעות לאחר קיום יחסי מין.

הורידו את מפלס החרדה – ניסיונות מרובים להיכנס להריון יכולים להיות מלחיצים. לחץ עלול לשבש את הביוץ ולגרום לבעיות בתפקוד המיני אצל גברים.

כוס אחת של יין באמצע החודש לפני שמקיימים יחסי מין יכולה להיות מועילה. וכמובן, כל דבר שעוזר להפחית את הלחץ והחרדה יכול להגדיל את הסיכויים להריון.

התעמלות בזמן הריון – פעילות גופנית, לא מוגזמת, היא דבר טוב. פעילות גופנית אינטנסיבית עלולה לגרום לבעיות במחזור החודשי, וכך בעיות בביוץ.

גם דיאטה חריפה עלולה לשבש את המחזור החודשי. פעילות גופנית מתונה, כמו הליכה או שחייה, שלוש פעמים בשבוע יכולה רק להועיל לבריאות.

גמילה מעישון, כמה שיותר מהר – אחד החסרונות, מיני רבים, של העישון הוא הקטנת הפוריות. עישון משפיע על רמות האסטרוגן והביוץ אצל נשים.

כמו כן, הוא עלול לפגוע בספירת הזרע אצל גברים. חשוב לדעת כי 85% הנשים יצליחו להיכנס להריון תוך שנה של ניסיונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151