מאות הפגינו נגד אירוע מיסיונרי מתגרה וראשון מסוגו בסמוך לשריד בית מקדשנו

מאות יהודים כואבים הפגינו בכניסה ל’מרכז דוידסון’, אל מול מקום קודש הקודשים – בסמוך לשריד בית מקדשנו הכותל המערבי, נגד פעילות מיסיונרית מחוצפת, מתגרה וראשונה מסוגה שנערכה במקום הקדוש.

במקביל למחאה שהוביל ארגון יד לאחים, יצא בערב חג השבועות האחרון ‘קול קורא’ פומבי מרבה של העיר העתיקה הגאון הרב אביגדור נבנצל שליט”א ומראש ישיבת חברון הגאון הרב דוד כהן שליט”א. ב’קול קורא’ נכתב בין היתר “הנה לב לא ישקוט לשמוע על חילול השם הנורא והאיום של פולחן של עבודה זרה למדרגות הכותל הדרומי, כנגד מקום קודש הקודשים, וחיוב גמור על כך אחד אשר יש לו לב מרגיש וכואב את כבוד השכינה למחות בכל תוקף על חילול שם שמים הנושא, במוצאי חג מתן תורתנו…”

ב’קול קורא’ מתייחס הרב כהן לקריאתו של ראש הישיבה מרן הרב גרשון אדלשטיין שליט”א להצטרף למחאה, והוא כותב “וערב חג מתן תורה אחר הצהריים נקראתי גם בשליחותו של רבנו מרן ראש הישיבה שליט”א בקריאה להצטרף למחאה על חילול השם הנורא בתפילה כראוי לבני תורה ולא לבוא לידי חילול השם”.

ביד לאחים אומרים: “מדובר באירוע מחוצף של גופים מיסיונרים הפועלים בכל ימות השנה בירושלים להמרת דתם של יהודים לנצרות רח”ל.

לצערנו הרב האירוע המתגרה נערך תחת הכותרת ‘מתפללים לשלום ירושלים, העם היהודי ולנצרות שיגיעו לקצה העולם’… המיסיונרים אומרים כי מדובר באירוע שימשך על פני 26 שעות, שנועד להנציח את אותו האיש בירושלים מתוך ידיעה כי מדובר במקום הקדוש בעולם, ומההשפעה שיש לכך על כל העולם”.

עוד אומרים בארגון: “לצערנו הרב, פניות לחברי כנסת ולשרים בנושא לא הועילו, ודווקא בזמן של ממשלת הימין-דתיים אירע כאן אירוע מזעזע שלא אירע כדוגמתו”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151