דוגמנית וצלמת: דברים שלא ידעתם על קייט מידלטון

קייט מידלטון, אחת הנשים הכי אהובות בעולם, חוגגת יום הולדת 41.
לכבוד המאורע, אספנו כמה דברים שאולי לא ידעתם על
הנסיכה מקייברידג', שהעם הבריטי תמיד אהב,
אבל המלכה אליזבת פחות

קייט מידלטון, הידועה גם בשם קתרין, הדוכסית מקיימברידג’, וכעת גם הנסיכה מווילס, היא אשתו של הנסיך וויליאם, ובת משפחת המלוכה הבריטית. לרגל יום הולדתה ה-41, עשרה דברים שלא ידעתם:

1. קייט מידלטון נולדה ב-9 בינואר 1982 ברדינג, ברקשייר, אנגליה. היא הבכורה מבין שלושה ילדים, ובת להוריה קרול ומייקל שעבדו בענף התעופה. כילדה, משפחתה עברה לעמאן (בירת ירדן) בעקבות עבודתו של האב בחברת התעופה “בריטיש אירווייז”, למשך שנתיים.

2. ב-1987, אמה קרול הקימה עסק ביתי קטן המספק שירותי שליחויות של אביזרים למסיבות. העסק נחל הצלחה, ואביה עזב את העבודה בחברת התעופה והצטרף לעסק המשפחתי. עם השנים, העסק הפך את המידלטונים למליונרים. כיום, הונה של החברה מוערך בכ-30 מליון לירות שטרלינג.

3. קייט מידלטון למדה בקולג’ מרלבורו, בווילטשייר, אנגליה. בהמשך, למדה תואר שני בתולדות האמנות באוניברסיטת סנט אנדרוס בסקוטלנד, וכמובן, סיימה בהצטיינות. היא הרוויחה בזכות האוניברסיטה לא רק את התואר, אלא גם את משפחתה, כי כמו בסיפורים- קייט הכירה את הנסיך וויליאם במסדרונות האוניברסיטה.

4. הסטודנטית היפה וטובת הלב דגמנה למטרות צדקה בתצוגת אופנה של האוניברסיטה, שם על פי השמועות צדה את עיניו של הנסיך לראשונה. השמלה אותה לבשה בתצוגה, נמכרה במכירה פומבית במחיר אסטרונומי של 78 אלף פאונד.

5. בתחילת הקשר בין השניים הם היו ידידים בלבד, וגרו יחד בדירת שותפים עם עוד שותף ושותפה. לאחר שנתיים של ידידות קרובה, השניים הפכו לזוג. כדי להשלים את סיפור הסינדרלה, הם נפרדו לתקופה קצרה ב-2007, אך חידשו את הקשר כעבור שלושה חודשים.

6. התקשורת הבריטית אוהבת מאוד את הגברת מידלטון, אבל גם לא פספסה הזדמנויות לעקוץ אותה. היא כונתה בעיתונות “Waity Katie” (קייטי הממתינה), בגלל ההמתנה הארוכה לכאורה של קייט להצעת הנישואים המיוחלת של וויליאם, במהלך הזוגיות שארכה שנים. ב-2010, בית המלוכה בישר על אירוסיהם במהלך חופשה בקניה.

7. קייט מידלטון עבדה כקניינית אקססוריז עבור רשת האופנה Jigsaw לפני שהפכה למלכה במשרה מלאה. מספר חודשים לפני החתונה המלכותית היא התפטרה מעבודתה כדי להתכונן לחייה החדשים, והדבר לא מצא חן בעיני המלכה אליזבת שכינתה את קייט “קייטי העצלנית”.ו-”Duchess of Do-Little”.

כדי לחפות על תדמיתה כמובטלת, קרול מידלטון הוסיפה את תמונתה של בתה לאתר העסק כדי להבהיר שהכלה המיועדת של המלכה היא בחורה חרוצה, ואין מה להיבהל.

8. קייט מידלטון והנסיך וויליאם נישאו ב-29 באפריל 2011 במנזר וסטמינסטר. על פי ההערכות, 2 מיליארד איש צפו בטקס החתונה ברחבי העולם, והיא כונתה “חתונת המאה”. את שמלת הכלה האייקונית שלה עיצב אלכסנדר מקווין, ושוויה מעל 250 אלף פאונד. אחרי החתונה, השמלה נתרמה לארמון בקינגהאם והיא מוצבת באולם התצוגה שלו.

9. קייט מידלטון היא צלמת נלהבת וצילמה כמה פורטרטים של ילדיה, שפורסמו לציבור. לזוג המלכותי יש שלושה ילדים: הנסיך ג’ורג’, הנסיכה שרלוט והנסיך לואי.

10. קייט מידלטון ידועה בחוש האופנה המסוגנן שלה, בפריטי לבוש אייקונים, וקלאס נסיכותי שתפור למידותיה. ההערצה לקייט וללבוש שלה הצמיחה את הביטוי “אפקט קייט”, שגורם לבגדים זהים לבגדים שלבשה להיחטף מהחנויות ולהתחסל בזמן קצרצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151