איפור בקיץ – גרסת ההישרדות

מותגי האיפור היוקרתיים מבטיחים כי מוצריהם יעמדו בתנאי מזג האוויר ובאילוצי עור הפנים 6-8 שעות. חלקם מרחיקים לכת עוד יותר ומתחייבים לעמידות מוצר במשך 12-24 שעות. כאילו לא שקלנו להתקלח לפחות פעם אחת במהלך היום.

אך מה עומד מאחורי ההבטחות? האם הן אמינות? האם החברות הבינלאומיות לקחו בחשבון את תנאי מזג האוויר טרם התחייבו בפני הלקוחה על 12-24 שעות של מראה מהוקצע? האם איפור על עור שמן ישרוד בדיוק כמו על עור יבש? ממש לא בטוח. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, מגיש לכן מורה נבוכים רגע לפני העונה הלוהטת.

הנשים במגזר הדתי סובלות במיוחד מאחר והאיפור על פי ההלכה אסור בשבת ורוב אירועי שבת חתן ובר מצווה מתקיימים בשבת. בקרב המגזר הדתי עמידות איפור למשך 24 שעות מקבלת משמעות אחרת ומוצרים אלו הופכים להכרחיים. עמידות האיפור קשורה להרגלי השינה – עדיף לישון על הגב. צריך לקבע את האיפור עם טלק עד שיהפוך יבש לגמרי. המייק אפ הוא תכשיר בעייתי מאחר והוא מכסה שטח גדול. בעור יבש ההישרדות טובה יותר בהשוואה לעור שמן. אצל צעירות האיפור יחזיק זמן רב יותר לעומת נשים בנות 50, 60 הסובלות מגלי חום המייצרים תחושה של דביקות שאינה נעימה.

מה כדאי לקחת בחשבון ברכישת איפור עמיד?
לפני הכל ניקיון – כדי להכין בסיס טוב לאיפור, מנקים את הפנים בג’ל או מוס על בסיס מים. אלה מסירים מהעור לכלוך, תאי עור מתים ומעניקים לעור בסיס איתן להישרדות האיפור.

קרם לחות – אם את בעלת עור שמן וסובלת מהזעת יתר, שמרי את תכשיר הלחות במקרר. התחושה על העור נעימה וקרירה, והאפקט המתקבל הוא עור בעל מראה רענן וחיוני. בנוסף, בעונת הקיץ רצוי שלא להשתמש בתכשירי לחות בעלי מרקם קרמי עשיר, אלא בתחליב במרקם קליל יותר.

מייק אפ – מייק אפ שרכיביו כוללים חומרי סילקון ישרוד טוב יותר. פעולת הפידור אחרי הנחתו תספוג את עודפי השומן ותקבע אותו. אם את עדיין חשה כאילו עטית מסיכה על פנייך, הוסיפי לספוגית המריחה מעט קרם לחות או דללי עם מעט מים. הקפידי שהמייק אפ יכיל מסנני קרינה!
תחליף מייק אפ – אם את לא אוהבת מייק אפ, מרחי מעט קרם לחות. אחריו, הניחי ברונזר בעזרת מברשת סומק או פודרה.

דפי פודרה – אין אישה שמתאפרת בקיץ ולא מכירה את התחושה שמתקבלת לאחר מספר שעות, כשהפנים מתחילות להיראות מבריקות ומיוזעות. עיקר הבעיה באזור ה-T (מצח ואף) ולעיתים אף בסנטר. פתרון קל ויעיל, שאפילו תוכלי להשאיר בדרך קבע בארנק, קוראים: blotting paper. מדובר בניירות סופגים מיוחדים אשר מכילים חומרים סופחי שומן ומנטרלי ברק. הדף סופח אליו את עודפי השומן ואינו פוגע באיפור. הזיעה וההברקות נעלמים כלא היו. העור חוזר להיות נטול שומן ובמראה מאט.

אייליינר – בשנים האחרונות הפך המוצר לחלק בלתי נפרד מתיק האיפור, הוא מעניק תיחום לעיניים ומפאר אותן.

מסקרה – חפשי על האריזה את צמד המילים water proof והעדפי מסקרה במרקם ג’ל. זו תשרוד אפילו ים ובריכה. מסקרה מסוג water resistent נחשבת להרבה פחות עמידה ועלולה ליצור נזילות מכוערות וכתמים שחורים.

צלליות – המוצרים האבקתיים נחשבים לפחות בעייתיים מאחר והם יבשים. כדי ליצור עמידות מקסימלית מומלץ למרוח על העפעפיים מייק אפ ורק אחר כך להניח את הצלליות.

סומק – אין חובה בהבטחת עמידות מאחר וכמו בצלליות מרקמו אבקתי והוא מתקבע על המייק אפ.

שפתון – ככל שמרקמו שומני יותר, כך הוא יראה מבריק יותר, אך לא ישרוד לאורך זמן. לעומת זאת, שפתון במרקם יבש ישרוד שעות ארוכות. הטיפ הכי מקצועי של המאפרים הוא למשוח את השפתיים בליפסטיק באופן רגיל. מיד אחר כך לפדר אותן במעט פודרה או טלק. לאחר מכן למרוח שכבה נוספת. כדי להבטיח הישרדות מקסימלית גם בקנה מידה של ארוחה, ניתן לתחום את השפתיים בעיפרון תוחם באותו גוון. העיפרון שעשוי שעווה הוא עמיד במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151