נערת בונד ועורכת דין: דברים שלא ידעתם על גל גדות

גל גדות, השחקנית הישראלית המפורסמת ביותר בעולם,
חוגגת יום הולדת 38. לכבוד המאורע אספנו כמה
דברים שאולי לא ידעתם על הדוגמנית
מראש העין, שבכלל כיוונה
לקריירה אחרת בחיים

המעבר מהגן לביה”ס הוא אחד המעברים המשמעותיים ביותר בחיי הילד והוריו. למעשה, אנחנו נכנסים כאן לעולם חדש, שבו פתאום סף הציפיות מהילד עולה בצורה משמעותית. פתאום הילד הקטן שלנו, שעד אתמול, כל זמנו החופשי הוקדש רק למשחק ושעשוע והיה כמעט נטול חובות ומחויבויות, נדרש להגיע לביה”ס בזמן, לזכור להביא ציוד, לשבת בשקט ולהקשיב במשך שעה וחצי רצוף בלי לקום בשיעור הראשון, ואח”כ 45 דקות ברציפות בכל שיעור.

להתאפק עם השירותים עד להפסקה, להספיק לאכול בפרק זמן מאוד קצר, לחלק בצורה נכונה את הזמן בהפסקות כך שיספיק גם לאכול, גם לבקר בשירותים וגם לשחק… להיכנס לכיתה בשעת הצלצול, להכין שיעורי בית, למצוא מחדש את מקומו החברתי… לא פשוט.

אז מה אתם יכולים לעשות כדי להקל עליו את המעבר?

ראשית, עשו הפרדה ברורה בין זיכרונותיכם האישיים מימי ביה”ס ומחוויותיכם עם האחים הבוגרים. ובבקשה מכם, הנמיכו ציפיות ואל תשוו אותו לאחיו הגדולים. כל ילד עומד בפני עצמו. לא כולם צריכים ויכולים להיות מלך הכיתה, ולא כולם צריכים ויכולים להיות תלמידים מצטיינים. ואם הוא לא הכי מקובל, או בין התלמידים הכי טובים בכיתה, היו מוכנים ופנויים להגיש לו את העזרה הנחוצה כדי להתגבר על הקושי, ושדרו לילד שאין שופטים אותו עפ”י הישגיו הלימודיים. הוא הילד שלכם ואתם אוהבים ומעריכים אותו ללא קשר להצלחותיו הלימודיות, או קשייו הלימודיים.

זכרו כי ציונים טובים בביה”ס אינם מדד להצלחה בחיים! לחץ וציפיות מוגזמות עלולות לגרום למתח וחרדה ואף לפתח שאיפה לשלמות, אשר עלולה להכשיל את הילד ולגרום לתוצאה הפוכה מזו שציפיתם לה – נסיגה לימודית.

אל תפחידו את הילדים לפני כניסתם לכיתה א’ – משפטים כמו “איך תצליח לסיים לאכול בהפסקה, אם עכשיו לוקח לך שעה לסיים את האוכל?” או “איך תסתדר בביה”ס אם אתה בוכה מכל דבר / לא מקשיב למה שמבקשים / לא מדבר… מה אתה חושב שלמורה יש זמן בשבילך? יש להלירון ויצמן ורותם סלע נסעו יחד עם חברות נוספות לניו יורק להפתיע את השחקנית הישראלית המפורסמת בעולם והחברה גל גדות, שחוגגת היום 38 אביבים. לכבוד יום ההולדת של השחקנית מראש העין, הנה 10 דברים שלא ידעתם על גל גדות:

שחקנית או עורכת דין?
בשנת 2007 נרשמה גדות ללימודי תואר במשפטים וממשל במרכז הבינתחומי הרצליה (כיום אוניברסיטת רייכמן), אך הקפיאה את לימודיה בכדי להתמקד בקריירת משחק.

מלכת היופי של ישראל
גל גדות זכתה בשנת 2004 בתחרות היופי של ישראל, אך סיפרה שאימה שכנעה אותה להירשם מלכתחילה. “התקבלתי ואף פעם לא חשבתי שאנצח” סיפרה השחקנית למגזין W בשנת 2017 “ואז זכיתי וזה הפחיד אותי”.

מיס יוניברס
בעקבות זכייתה בתחרות מלכת היופי של ישראל, נאלצה גל לייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס שהתקיימה באותה השנה באקוודור. את התחרות הזאת היא כבר לא לקחה ברצינות.

“לא רציתי לזכות. חשבתי שזו אחריות גדולה מדי לבחורה בת 18–19. החלטתי שאני לא רוצה להתקדם בתחרות הזו” ספרה בריאיון לידיעות אחרונות “העמדתי פנים שאני לא יודעת אנגלית ולבשתי בערך את כל הדברים הלא נכונים. ניצחתי בהפסד שלי”.

צבא ומשפחה
בזמן שירותה הצבאי בתור מדריכת אימון גופני, פגשה את בעלה ירון ורסאנו. כבר בדייט השני הוא הכריז שהוא הולך להתחתן איתה.

שחקנית בינלאומית
קריירת המשחק הבינלאומית שלה התחילה בשנת 2009 כשנבחרה לשחק את דמותה של ג’יזל בסרט הרביעי של “מהיר ועצבני”. בראיון ל-Forward ב-2011, סיפרה כי הרקע הצבאי שלה עזר לה להשיג את התפקיד של ג’יזל, כיוון שבמאי הסרט אהב את העובדה ששירתה בצבא הישראלי. לפני שקיבלה את התפקיד של ג’יזל, נבחנה גדות לתפקיד נערת ג’יימס בונד.

גיבורת על ישראלית
כשקיבלה את האודישן הראשון שלה לגלם את וונדר וומן בסרט “באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק”, היא לא ידעה לאיזה תפקיד היא מתמודדת. בריאיון לרולינג סטון היא סיפרה על שיחת הטלפון עם הבמאי זאק סניידר, ששאל אותה האם היא יודעת למה היא נבחנת “הוא אמר, ‘טוב, אני לא בטוח אם יש לכם אותה בישראל, אבל שמעת על וונדר וומן?’”.

גיל פרישה
בראיון בשנת 2017 למגזין People, סיפרה גל גדות שהייתה קרובה מאוד לפרוש ממשחק ולחזור ללימודים לפני שקיבלה את האודישן ל”באטמן נגד סופרמן”. “יש כל כך הרבה ‘לא’”, היא סיפרה “יש כל כך הרבה דחייה בעולם הזה שחשבתי, ‘אולי זה לא בשבילי… אולי כדאי שאחזור ללימודי משפטים במקום לגרור איתי את המשפחה שלי’”.

וונדר וומן בהריון
כאשר התקיימו צילומי ההשלמה לסרט וונדר וומן בסוף 2016, גדות הייתה בחודש החמישי להריונה השני. על מנת להסתיר את בטן ההריון שלה, חתכו משולש מהחליפה שלה באיזור הבטן, שהוחלף בבד ירוק שיאפשר בעריכה הדיגיטלית לערוך את הבטן ההריונית מחוץ לפריים.

“בצילומים מקרוב נראיתי מאוד כמו וונדר וומן” היא סיפרה ל-Entertainment Weekly ב-2017. “בצילומים רחבים יותר נראיתי מאוד מצחיקה, כמו וונדר וומן בהריון עם קרמיט הצפרדע”.

לא נסיכת דיסני
גדות כבר לקחה חלק בסרט דיסני כאשר דובבה את דמותה של שאנק בסרט “ראלף שובר את האינטרנט”, אך בקרוב היא חוזרת לדיסני בתפקיד המלכה הרעה בסרט לייב אקשן של “שלגיה” שעתיד לצאת לאקרנים במרץ 2024.

אינטליגנציה חברתית: כיצד יוצרים קשר עם ילדים אחרים, איך מתחזקים את הקשר הזה. איך לקבל חוקים חברתיים.

אינטליגנציה רגשית: כיצד להכיל רגשות ולהתמודד עם תסכולים, דיבור פנימי, אמפתיה. איך לטפח ערוצי ביטוי עצמי שימנעו את הצורך באלימות, הנובעת מתוך תסכול וחוסר יכולת להכיל ולהתבטא. חזקו את הביטחון העצמי של הילד ואמנו אותו בדחיית סיפוקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151