מיקרוסופט עונה: חלונות הוא מוצר טוב

מהגנה להתקפה. בחברת מיקרוסופט החליטו לשבור את השתיקה סביב הביקורת החריפה על מוצר הדגל של החברה, חלונות.

“חלונות היא מוצר טוב והיא הופכת לטובה יותר בכל יום. שלא כמו פחית משקה תוסס, מערכת הפעלה למחשב מציעה חוויות שונות ללקוחות שונים בכדי לעמוד בצרכים שונים. אנחנו נמשיך לשפר את חלונות, כמו שאנחנו עושים עם כל המוצרים שלנו, ונהפוך את מה שטוב אפילו לטוב יותר”, כך כתב בסוף השבוע פרנק שאו, סגן נשיא ביצועי בחטיבת התקשורת של מיקרוסופט בבלוג הרשמי של החברה בסוף השבוע.

שאו יצא בהתקפה כנגד הביקורות הרבות שהושמעו בחודשים שעברו מאז השקת מערכת ההפעלה החדשה של החברה ביקורות שהתרכזו ברמת המכירות של המוצר מצד אחד, ומצד שני בבעיות תפעוליות שונות של המערכת ששמה את יהבה על שימוש במגע כשימוש העיקרי.

“בעולם זה בו כל אחד הוא מוציא לאור, יש מגמה להיות קיצוני – שאלה שרוצים לבלוט עושים זאת על ידי שימוש בכתיבה סנסציונית או בנתינת חשיבות מופרזת לניתוחי שוק מגוונים. בעולם זה בו מספר הצפיות בעמודים הוא המטבע, החום לעיתים קרובות מוערך יותר מהאור. קריקטורות בצבעי שחור ולבן מוחלטים לפעמים יותר מוערכות מהמציאות גם הגוונים האפורים”, טען שאו.

לפי שאו המציאות שונה לחלוטין מזו שנוטים המבקרים לצייר. “במרכז, מכירת 100 מליון עותקים של מוצר היא דבר טוב. במרכז הקשה למשוב ושיפור המוצר היא דבר טוב. אולי הלקח של השבוע צריך להיות לבדוק פחות את הקצוות ולהביט יותר למרכז. יש שם יותר אור”, הוא סיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151