הורוסקופ 6.3.2023

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים, את יום ההולדת, מומלץ
לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא… לשאר המזלות

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא……לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם. מזלים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים.

מזל תאומים עם מזל תאומים – קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!

מזל תאומים עם מזל סרטן – הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה.  האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!

מזל תאומים עם מזל אריה – יש לכם יכולת להפרות האחד את השני. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!

מזל תאומים עם מזל בתולה – שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!

מזל תאומים עם מזל מאזניים – שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שנימזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל תאומים עם מזל עקרב – שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל תאומים עם מזל קשת – זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי – קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות. 

מזל תאומים עם מזל דלי – זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.

מזל תאומים עם מזל דגים – זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל תאומים עם מזל טלה – זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.

מזל תאומים עם מזל שור – זהו די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
השבוע יבקר אצלכם בבית תת המודע מרקורי הכוכב האחראי על תקשורת, ומאחר ובית זה נחשב למקום שבו עליכם לשמור את מחשבותיכם לעצמכם, מומלץ לכם לעשות זאת.

טלה אתם נאלצים לעסוק בחלק הכלכלי של חייכם בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים בבית זה. חשוב ליצור לעצמכם מאזן כספי חיובי. כמו כן, אתם קשורים לצעירים מכם במשפחה, כולל ילדים. נראה שעובדה זו גורמת לכם לקחת אחריות על מעשיכם בשל העובדה שאתם נדרשים לעמוד בציפיות של הקרובים לכם. ייתכן ויש לכם מה לאבד במקרה ותוותרו על חלון ההזדמנויות.

שור
אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאותו של המאור הגדול והוא השמש בבית הכספים שלכם . זהו זמן שבו תצטרכו לחשב כמה פעמים את ההתנהלות שלכם ולהיות ערים לעובדה שאתם לא לבד במה שאתם מתכננים לעשות. אתם מחויבים לסביבה שלכם, ולכן התחשבו גם בדעותיהם. למשפחה הגרעינית שלכם יש ציפיות מכם וחשוב שתיקחו אותם בחשבון.

תאומים
נושאי מימוש מקצועי דומיננטיים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך לא נוח בשל אי הוודאות הכרוכה בכך. אתם מתנדנדים בדעותיכם וכל פעם משנים את מסקנותיכם באשר למה שאתם רוצים לעשות. מאחר ואתם בשלב התהייה, הרי שנושא נוסף שגם אותו אתם צריכים לקחת בחשבון, הוא היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה וההחלטה היכן אתם רוצים להתגורר ובאילו תנאים.

סרטן
הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא בבית הכספים שלכם למשך כל החודש הקרוב ויביא איתו אינטנסיביות שאינכם אוהבים אותה, אך אין לכם ברירה אלא להישמע גם לגורמים חיצוניים שמשפיעים על חייכם. אתם יודעים שאתם מחויבים למסגרת ולכן נראה שתאלצו להתפשר.. ברור שנושאי כספים מאוד יטרידו אתכם, כיוון שהשינוי אותו אתם מבקשים לעשות יגרור אחריו שינויים בהיבט הכלכלי.

אריה
הכוכב יופיטר נמצא בשנה זו במקום המקושר עם היכולת שלכם לקבל עזרה ממשית בנוגע לכל המערך המקצועי שלכם וייתכן שגם תקבלו כספים לעזרה, אך תצטרכו להחזיר אותם. זוהי תקופה מאוד משמעותית וחשוב שתנצלו את ההזדמנויות שייקרו על דרככם בשלב זה. היזהרו ממצבים בהם תעדיפו לתפוס מרחק בכל פעם שמבקשים מכם לעשות משהו המנוגד לדעתכם.

בתולה
השמש בשמיים שנמצאת החודש במזל תאומים, מפעילה אצלכם את בית הקריירה ואת הצורך שלכם להתקדם ולעשות שינויים מרובים בתחום. הגיע הזמן שלכם לעמוד שוב בשורה הראשונה ולהביע את דעתכם. מבחינה מקצועית אתם עומדים להיות בולטים בהרבה מפעמים קודמות בהם נאלצתם להתפשר עם האחרים. חשוב מאוד שתפעלו באומץ ובמלוא הכוח.

מאזניים
יש לכם הזדמנות לנסוע, לבלות ולטייל במקומות חדשים שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה לכם את המקום המקושר עם חול וגם הכוכב וונוס שמביא פינוקים והוא הכוכב שלכם נמצא במקום המקושר עם המעמד החברתי שלכם ואתם מרגישים שבכל מקום שאתם הולכים, אנשים מחפשים את קרבתכם ואת עצתכם. זה הזמן שלכם לתכנן תוכניות עתידיות.

עקרב
נושאי הקריירה שלכם מטרידים ועולים על הפרק בגלל ביקור הכוכב מארס המקושר עם עשייה וגם ביקור כוכב וונוס המקושר עם מערכות יחסים ואף כספים. ולכן, עולה השאלה האם הכיוון הוא עבודה שגרתית שנותנת בטחון כלכלי או לפנות לתחום פחות בטוח אך יותר מתאים לאישיות שלכם. אינכם יכולים לסמוך על אף אחד שיעזור לכם בהחלטות ולכן זוהי תקופה מתסכלת, בה אתם חייבים להגיע להחלטות.

קשת
אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם מרגישים שמשהו עובר עליכם מבחינה רגשית ואינכם יכולים להצביע מהו הדבר בדיוק. זוהי תקופה שבה עליכם ללמוד לשחרר את העבר ולהטעין את עצמכם באנרגיות חיוביות לקראת התחלות חדשות. כמו כן, נסו לצאת להתאוורר במקום חדש ואטרקטיבי שייתן לכם תחושה טובה של התחדשות אישית.

גדי
זוהי תקופה משמעותית בנושאי זוגיות ויחסים שמטרידים אתכם בגלל ביקורם של כוכב העשייה וכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים במקום המקושר עם אינטימיות במערכות יחסים. זה הזמן לנסות לבנות את היחסים האישיים שלכם על בסיס יותר עמוק ואינטימי שיכול להביא לפתיחות גם מבחינה רגשית , עובדה שתועיל מאוד לקשרים האישיים שלכם. בנוסף, גם נושאי עבודה השבוע יהיו בראש מעייניכם.

דלי
הכוכב סטורן שמביא חששות לצד החלטות, נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לקחת אחריות חדשה על חייכם. העובדה שאתם עושים שינויים בחייכם גורמת לכם להעריך את עצמכם יותר ויותר כי אתם נמצאים במקום שפעם לא חשבתם שתהיו מסוגלים להיות בו מבחינה אישית. תדמית חדשה זו שלכם תעזור לפרוץ את המחסום בו הייתם שרויים עד היום, ולהביא לעצמכם את פריצת הדרך שקיוויתם שתגיע.

דגים
מאחר והשמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי נראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לעצבנות וזאת בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם, עולה לכם בהרבה עוגמת נפש מבחינה רגשית. זה הזמן לאזן.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

צילה שיר-אל
03.966.1812

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151