האפליקציה שמשלמת לכם על השימוש בטלפון

אפליקציה חדשה סוחפת את משתמשי הרשתות החברתיות, היישומון סטוריז המשלם כסף על הצפיות ברשתות החברתיות

הטלפון הסלולרי הפך בשנים האחרונות להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אם בעבר מכשיר הטלפון היה מיועד כשמו לקבלת והוצאת שיחות הרי שכיום הפך המכשיר לחלק בלתי נפרד משגרת היום ואנו מנהלים בו את שגרת החיים.

באפליקציית סטוריז מציעים למשתמשי הטלפון הנייד להפוך את שגרה זו להכנסה כספית נוספת.

כיום כמעט בכל רשת חברתית קיימת האפשרות להעלות סטורי (סטטוס בוואטסאפ) בו משתפים המשתמשים את שגרת יומם. באפליקציית סטוריז מציעים לגולשים להעלות סטטוסים פירסומיים בין העדכונים השוטפים ובתמורה מקבלים על כך כסף מזומן.

בשונה מאושיות הרשת התלויות בכמות העוקבים הרי שבאפליקציה ניתן להרוויח כבר ממאת הצופים הראשונים כאשר על כל צופה מקבל המשתמש סכום ההולך ומצטבר ככל שישנם צופים רבים יותר.
לינק להורדת האפליקציה

"לא הפכתי לעשיר בעקבות השימוש באפליקציה", אומר אליהו שטרנפלד (28) מירושלים. "אבל היא בהחלט מסדרת אותי, מדובר בהכנסה של כמה מאות ואלפי שקלים בחודש שמסייעים לי לסגור את החודש. נאמר את זה כך, את הפינה של ההכנות לפסח סגרנו השנה בזכות סטוריז".

גם תהילה פרץ (23) מבני ברק מסכימה עם אליהו: "לכאורה אני כמעט לא עושה כלום, רק מעלה את המודעה לסטטוס בוואטסאפ אבל בסוף החודש אני מקבלת סכומים נאים. זה שווה מאוד. כעת אני משקיעה בלהגדיל את מספר הצופים כדי להגדיל את ההכנסה".

גם המפרסמים מרוצים, "עולם הפרסום הדיגיטלי הוא דינמי במיוחד", אומר משה קרויזר מנהל קמפיינים בכיר בקבוצת הפרסום גל אורן לרנר. "כמשרד פרסום מוביל המנהל את הפעילות הפרסומית המגזרית של לקוחות מובילים כדוגמת בנק הפועלים, קופת חולים מאוחדת, עיריית ירושלים ועוד, אנו משתמשים באפליקציית סטוריז על מנת לקדם ולפרסם את לקוחות המשרד. הדבר מוכיח את עצמו בצורה מעולה גם בייחס לאושיות וקבוצות. אין ספק שזה עובד".

"אנחנו מאמינים כי הפרסום הישיר בסטורי ובסטטוסים הוא הדבר הבא בעולם הפרסום", מסבירים בסטוריז. "התוצאות מדברות בעד עצמם והנתונים אף מתחילים לעקוף את מקומות הפרסום המסורתיים, ומתמודדים ישירות עם פעילויות משפיענים מקבילות.

לא סתם חברות גדולות במשק הישראלי בוחרות לעבוד עימנו. אנו מזמינים את הקהל הרחב להוריד את האפליקציה כבר כעת ולהתחיל להרוויח מיד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151