רנט תמורת מין: תביעה פדרלית על הטרדה מינית במשך שמונה שנים נגד מנג'ר בית דירות וריאה-טאון

מנהל נכס נדל"ן, אברהם קסרי, מואשם בהטרדה מינית
של דיירות בנכס להשכרה בקוריאה טאון,
לוס אנג'לס, לפי הודעה לעיתונות
ממשרד המשפטים. הנכס, המכונה
הבניין המערבי, הוא מתחם דירות בן 103
יחידות דיור בסמוך לפינת הרחוב החמישי והשדרה המערבית

קסרי, שהתגורר בבניין יחד עם הדיירים האחרים, הציעה לכאורה הטבות דיור בתמורה למין. הוא מואשם גם בכך שנכנס לבתיהם של דיירות ללא רשות ועשה קידום מיני לא רצוי. העבירות לכאורה אירעו בין 2012 ל-2020, לפי התלונה.

גם בעלת הנכס, חברת M&F Development, נרשמה כנתבעת בתביעה. M&F מחזיקה בנכס מאז 2005, כך עולה מרישומי הנכס.

“קסרי ניצל לכאורה את כוחו כמנהל נכסים כדי להטריד מינית ולפגוע בדיירים פגיעים במשך שנים”, אמר פרקליט המדינה מרטין אסטרדה בהצהרה. “הטרדה מינית היא עבירה על חוק הדיור ההוגן, ומשרד המשפטים יעשה כל שביכולתו כדי למצוא צדק לנפגעי אפליה והטרדה”.

משרד המשפטים מנהל באופן פעיל תיקי הטרדה מינית נגד בעלי בית. במרץ הגישה הסוכנות תביעה נגד ג’ואל נואל, בעל נכס להשכרה במחוז לאסן, בחלק הצפון מזרחי של קליפורניה. בשבוע שעבר הסכימה הסוכנות גם להסדר של 450,000 דולר עם בעל בית במסצ’וסטס שהואשם בהטרדה ותקיפה של דיירות.

בעל הבית בקוריאה טאון עומד בפני תביעה פדרלית לאחר שכמה דיירים האשימו אותו ב”הטרדה מינית חמורה, רצופה ולא רצויה”.
לפי משרד המשפטים של ארצות הברית, אברהם קסרי הטריד מינית תושבות בנכס השכיר שלו במשך שמונה שנים לפחות. בתביעה נכתב כי הוא הכפיף נשים המתגוררות בבניין שלו ל”רשימת כביסה” של התנהגות מינית לא רצויה, תוך הפרה של חוק דיור הוגן. הוא הציע שכר דירה מופחת ותשלום מאוחר תמורת מעשים מיניים, גישושים לא רצויים, ניסיון חדירה ונשיקות, הערות מיניות לא וכניסה ללא רשות או ללא סיבה לגיטימית נראית לעין לדירות השוכרים.

“אף אחד לא צריך להיות נתון לדרישות למין, הערות מיניות או הצעות בתמורה לדיור בטוח ובמחיר סביר”, אמרה עוזרת התובע הכללי קריסטן קלארק מהאגף לזכויות האזרח במשרד המשפטים. “בית הוא מקום מקלט; לא מקום להיות נתון להטרדה משפילה ולא חוקית”.

מכיוון שמדובר בתביעה אזרחית, קסרי יצטרך לשלם פיצויים רק אם יימצא אחראי. התובע המחוזי של מחוז לוס אנג’לס לא הגיש כתב אישום פלילי בשלב זה.

קסרי הכחיש את כל ההאשמות. הוא אמר שהוא מתכוון להגן על חפותו בבית המשפט.

משרד המשפטים מבקש מכל קורבן פוטנציאלי לפנות אליהם בקו הטיפים לאפליה בדיור בטלפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151