מקום המשפט שם הרשע

הם אוהבים לדבר על שלטון החוק. הם אוהבים לדבר על החשיבות הגדולה של בג”ץ. שהרי מה נעשה בלי בג”ץ שהוא המגן היחידי של הנשים בישראל, המעוז האחרון של הדמוקרטיה? שבועות שהם יוצאים לרחובות עם מיזם של ‘סיפורה של שפחה’, שהרי אם תעבור הרפורמה המשפטית, כל נשות ישראל יהפכו לשפחות כביכול.

אבל הם מילאו את פיהם מים כאשר אותו בג”ץ השפיל וריסק לעפר את בת ישראל. כל אבירי זכויות האישה לא הוציאו מילה כאשר שופט בית המשפט העליון חאלד כבוב, הורה לקיים תסקיר מבחן לערבי תושב מזרח ירושלים שאנס באכזריות צעירה יהודייה בגן הסוס בירושלים, תוך שהוא מציין בהחלטתו על האנס הערבי כי הוא “ביצע מעשיו ללא אלימות משמעותית”. אותו ערבי ארור שאמר שהוא חיכה זמן רב להגשים חלום לאנוס יהודיה, אותו מחבל שאנס את הצעירה, שכנע אותה לבוא אחריו בתואנה כי הוא מסכן ויתום, ולאחר שבתמימותה הלכה אחריו לשרותים הציבוריים, הוא ביצע בה את זממו שוחרר ממעצר מכיוון שאונס זה לא אלימות.

זו לא החלטה שנובעת מתמימות או טיפשות של השופט כבוב. זו החלטה מודעת של שופט אנטי ציוני, שונא ישראל, שנפגש בעבר עם תומכי טרור – וכעת מנצל את מעמדו כדי להמשיך לפגוע בעם ישראל ובבנות ישראל. אותו שופט שמונה על ידי גדעון סער שיחרר את השייח’ המסית מלוד יוסף אלבז בטענה “שחלף הזמן והרוחות נרגעו”. הבן של אותו השופט עורך דין ווליד כבוב, צייץ במהלך מבצע שומר החומות: “אנחנו נמלא את הרחובות הזועמים בהפגנות, אנחנו נמלא את בתי הסוהר בחפים מפשע, ואנחנו נעשה ילדים ונייצג את הצעירים האמיתיים. החג שלנו הוא האמונה שלנו”.

ואביו שופט בבית המשפט העליון של מדינת ישראל.

מדובר באונס שהתרחש לאור יום בלב ליבה של ירושלים, כאשר המחבל המתועב שאנס את הצעירה, הצהיר בחקירתו במשטרה כי תכנן בכוונה לאנוס יהודייה. במדינה מתוקנת המחבל הזה היה יושב על כסא חשמלי, ולא נהנה מניסיונות להקל בעונשו על ידי שופט מכהן בבית המשפט העליון.

מה היה קורה אם ח”ו היו מוצאים יהודי שאומר שאנס ערביה מכיוון שחלם שנים לאנוס ערביה? הרי כל התקשורת היתה רועשת ובצדק, וכל מגיני זכויות האדם היו דורשים להכניס אותו למאסר עולם. אבל כאשר מדובר בערבי שאנס יהודיה ושופט עליון ערבי שאומר שאונס הוא לא אלים, כולם שותקים.

לכן אני קורא מכאן לכל בנות ישראל: האנסים הלאומיניים, חיות הטרף האלו, לא בוחלים בשום אמצעי כדי לפגוע בכן ובכך לפגוע דרככן בעם ישראל; אל תתפתו אחריהם ואל תלכו איתם – וכך נמנע את האסון הבא.

ולממשלת ישראל: הגיע הזמן להבין שאסור לוותר על הרפורמה המשפטית, ויפה שעה אחת קודם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151