שוטרים וגנבים – גרסת הסמארטפונים

אפליקציה חדשה תוציא את הילדים שלנו ותחזיר אותם למשחקי הרחוב כפי שאנו היינו ילדים…

פעם, כשהיינו ילדים, התרוצצנו ברחובות במשחקי ‘שוטרים וגנבים’, ו-’כיבוש דגלים’ תוך שאנו צרים באצבעותינו מעין אקדח, וקוראים לעבר חברינו “פיאו! פיאו!, ירינו בכם!”.

או לוקחים את הסמרטוט אשר נחשב ל-’דגל’ של הקבוצה היריבה.

עם השנים התחלפו העתים: כיום, כפי שכולנו יודעים, ילדים יושבים בבית מול מסך המחשב, צרים באצבעותיהם על העכבר, מניעים את השוטרים והגנבים שעל גבי המסך, ומותירים למחשב להשמיע את צפצופי ה- ‘פיאו, פיאו’.

אפליקציה חדשה לטלפון חכם שכתבו גילעד אור ורותם פרוחי מהחוג למדעי המחשב במכללה האקדמית הדסה, מנסה להחזיר את הילדים לרחוב, לרוץ ולהתגנב, במשחקי ‘כיבוש דגלים’

אולם באלף השלישי הם יעשו זאת כשבידם מכשיר טלפון חכם, אשר ‘יירה’ בחבריהם על-ידי כיוונו לחבר, וביצוע ירי וירטואלי, ויסיר כל ספק לגבי ‘מי ירה במי ראשון?’, ‘מי פגע?’ ו: ‘מי החטיא?’.

המכשיר גם יציג למשתתפים היכן נמצאים חבריהם ויריביהם, כמו גם היכן הוצב, וירטואלית, הדגל שעליהם לכבוש. כיבוש הדגל נעשה על-ידי הגעה ‘בשלום’ למקום בו הוצב דגלם של היריבים.

האפליקציה מיועדת למכשירי אנדרואיד, ומשתמשת באיכון באמצעות GPS. לצד מכשירי הטלפון החכמים שבידי השחקנים היא מורצת על מחשב מרכזי אשר מאגד את המידע הכולל אודות המשחק, ומעביר אותו למשתתפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151