יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב בכותל המערבי:"ישראל היא אומה מבורכת"

יו”ר בית הנבחרים של ארה”ב, קווין מקארת’י, נחת בישראל לביקור רשמי ראשון מאז נבחר לתפקידו בחודש ינואר האחרון. את ביקורו פתח בתפילה בכותל המערבי, יחד עם משלחת של חברי קונגרס מהמפלגות הרפובליקנית והדמוקרטית.

לאחר שיחה ושמיעת הסבר על המקום מפי רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ’, ומנכ”ל הקרן למורשת הכותל מרדכי (סולי) אליאב, נשאו מקארת’י ואנשי המשלחת תפילה לשלום ארה”ב וישראל והטמינו פתק בין אבני הכותל המערבי.

לאחר מכן חתם מקארת’י בספר האורחים הרשמי של הכותל המערבי, ואמר: “ישראל היא אומה מבורכת, בגלל ערכינו המשותפים יש לנו קשר בין ארה”ב לישראל שלעולם לא יינתק. אני מצפה לקראת 75 השנים הבאות של ישראל לקשר ארוך שילך ויתחזק בינינו”.

האורח ביקר בכנסת ישראל. יו”ר הכנסת אמיר אוחנה, שקיבל את פני עמיתו האמריקאי בנמל התעופה בן גוריון, אמר לו: “תודה שבחרת בכנסת להיות הפרלמנט הראשון בעולם שתבקר בו.

אני מעריך מאוד את העובדה שהגעת בראש משלחת דו-מפלגתית חשובה. אני מצפה לעבודה המשותפת בינינו שתחזק ותבצר את הקשר בין שני הפרלמנטים שלנו”.

מקארת’י השיב: “בשם כל המשלחת שלנו, כבוד הוא לנו להצטרף אליך בירושלים לחגוג את עצמאות ישראל ולשוב ולאשר את הקשר המיוחד בין האומות שלנו”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151