בנצי גופשטיין: לוסי אהריש, התבלבלת

יו”ר ארגון להב”ה בנצי גופשטיין הגיב לדבריה של העיתונאית ומגישת הטלוויזיה הערבייה לוסי אהריש, שתערוך בביתה “ליל סדר” עם המשפחה בחג הפסח הקרוב.

“לוסי אהריש, התבלבלת”, אמר גופשטיין. “חג הפסח שייך לעם ישראל. את יכולה לשבת לאכול בליל הסדר, אבל את לא חלק מחג החירות של העם היהודי.

את לא ‘מכבדת’ אותנו בהחלטה המזויפת שלך לחגוג את ליל הסדר – את מבזה אותנו ואת החג”.

גופשטיין הוסיף: “כל יציאת עם ישראל ממצרים, מסמלת את ההבדלה של עם ישראל משאר העמים, במטרה לכונן אומה השייכת לריבונו של עולם, ‘גוי קדוש’, שלא מתערבבת בשאר אומות העולם. זהו ההפך הגמור מלוסי אהריש, שנשואה ליהודי, ומקדמת את ההתבוללות”.
אהריש הנשואה לשחקן צחי הלוי אמרה בתוכניתה בגלי צה”ל כי “השנה זו הולך להיות מעניין במיוחד כי אני הולכת לעשות ליל סדר אצלי בבית. אני מארחת את הסדר השנה, אני מארגנת קערה של ‘בבהילו’. את הצלחת, את כל ההגדות.

“יכול להיות שבעוד שנה לא יתנו לי לארח סדר בגלל דברים כאלה ואחרים… לך תדע”, אמרה האריש על רקע הרפורמה המשפטית. “אני רק אומרת שצחי השנה לא בבית, כבר חודשיים בארגנטינה בצילומים אבל אני כן ביקשתי לעשות את הסדר אצלנו בבית מתוך כבוד אליו ולמשפחה, אז השנה יש לנו ליל סדר אצלנו”.

לוסי אהריש מגישה תוכנית רדיו שבועית בגלי צה”ל יחד עם ג’קי לוי. במאי 2020 הקימה אהריש יחד עם ארגון “דרכנו” את ערוץ התקשורת האינטרנטי “דמוקרטTV” המזוהה עם השמאל. אהריש מגישה בערוץ מספר תוכניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151