ההודעה שריגשה את בנצי וענת גופשטיין: "בזכותכם הצלחתי להקים בית בישראל"

לאחר שבארגון להב”ה קיימו בחג הפורים האחרון מבצע מרשים של חלוקת מתנות לאביונים, בארגון משלימים בימים אלו את חלוקת ‘קמחא דפסחא’ לאמהות חד הוריות, שחולצו מכפרים ערביים והפסיקו את הקשר עם בני זוגן הערבים.

במהלך החלוקה, קיבלה ענת גופשטיין, ראש מערך הטיפול בארגון להב”ה, את ההודעה המרגשת הבאה, מצעיר בן 29 שנולד לאמא יהודיה ואבא ערבי, ואימו נפטרה כשהיה ילד:

“להיות יהודי זה הדבר שתמיד רציתי. ההתבוללות שאמא שלי עשתה לפני 29 שנים גרמה לי לשלם על זה עד היום. אבל מאז שבחרתי לצאת ולחפש את עצמי, ולחיות את החיים שתמיד איחלתי לעצמי. אתם עוטפים אותי באהבה. בזכותכם ובזכות עם ישראל הצלחתי לשנות את החיים שלי, להכיר את אשתי האהובה, ולהקים בית בישראל”.

הצעיר מוסיף ומתאר בהודעתו: “הפסח הזה אני מרגיש שניצחתי: הבת הבכורה שלנו מתחילה לשיר שירים של פסח ואומרת לי שהשם הציל את עם ישראל מהרשעים. זה כל כך מתוק שזה יוצא מהפה הקטן שלה. מרגיש את עצמי הכי מאושר בעולם. הייתי רוצה שאמא שלי תחזור לחיים, ותראה איזה תיקון נעשה פה אחרי החורבן”.

הצעיר חתם את ההודעה: “אתם המשפחה שלי. הבת שלי כל כך מתוקה, שהיא שואלת אותי: ‘אבא, אז סבתא ענת וסבא בנצי הם ההורים שלך?”

ענת שיתפה את בעלה בנצי, יו”ר הארגון, בהודעה שקיבלה והשניים סיפרו שהתרגשו מאוד.

“מדובר ביהודי שעבר המון בחיים. כשהוא הגיע אלינו הוא היה מפורק ושבור. עשינו הכל כדי לתת לו את הכלים והכוחות להשתקם, ואנו והפעילים שלנו עטפנו אותו בהמון חום ואהבה. לקבל הודעה כזו, זה מה שנותן לנו את הכוח לקום כל בוקר ולהמשיך לפעול להצלת בנות ישראל”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151