כיצד ליצור קשר מיוחד עם אהובינו

איך זה שפתאום ביום בהיר אחד אנו חדלים לאהוב אדם שפעם היינו מאוהבים בו? האם אהבה היא כמו זרם חשמלי שאנו יכולים להפעיל או לבטל אותו?

חשוב להבין שאהבה היא בחירה מודעת שאנחנו עושים ואינה מבוססת על התפרצות פתאומית של רגשות ותחושות. על פניו נראה שהאהבה שההורים רוחשים לילדיהם היא הדבר הקרוב ביותר לאהבה ללא תנאי, שאנו יכולים לחוות ללא העזרה של אהבת הבורא בחיינו.

אבל איך זה שאנחנו עדיין יכולים לאהוב את ילדינו כאשר הם נוהגים שלא כהלכה, אבל אין לנו את אותה הסובלנות כלפי בן או בת הזוג? כי רק כתוצאה מהשקעת מאמץ אדם יכול לחוות אהבה אמיתית בחייו.

איננו יכולים לקיים ולתחזק מערכת יחסים אוהבת כשאנחנו דואגים אך ורק לעצמנו, לצרכינו ולרצונות שלנו. עלינו לגלות התעניינות כנה, הבנה ואכפתיות עבור הצרכים של אחרים.

המילים שאנו משתמשים בהן כדי לתקשר, יכולות לייצר חיים או מוות; מילים טובות יכולות לחזק ולרומם, בעוד רשעות וציניות יכולה להחליש ולהשמיד מבפנים.

הזכייה באהדתו של אדם אשר חווה כאב ועלבון קשה יותר מכיבוש עיר מבוצרת; לכן עלינו תמיד להשקיע מחשבה לפני שאנחנו פוצים פה ומדברים.

עלינו לזכור תמיד: ברגע שהמילים יוצאות מפינו כבר לא נוכל להחזיר אותן לאחור. גינוי, האשמה, ויכוחים ומחלוקות יוצרים בינינו פירוד, ובונים שער נעול סביב ליבנו.

נפש האדם יכולה לסבול גוף חולה, אבל מי יכול לשאת את כאבה של נפש רצוצה?

עלינו להיות תמיד מוכנים ומזומנים להקשיב, ללמוד ולפתוח את עינינו ולבבנו למה שאחרים מנסים לשדר לנו; כאשר יקירינו כועסים או עצבניים, במקום להגיב למה שנאמר, עלינו לעצור ולשאול את עצמנו: מה הוא/היא באמת צריכים ממני עכשיו?

פעמים רבות כל מה שדרוש הוא רק להקשיב ולהיות נוכחים, במקום להגן על נקודת מבטנו השונה או להאשים.

קשר מיוחד אינו מתפתח סתם. ברגע שאנו מספיק בני מזל לחוות את נוכחותה של אהבה בחיינו, עלינו לנהוג בה בעדינות ובזהירות עצומה כאילו היתה תינוק בן יומו. עלינו להעריך ולנצור אותה אל לבנו כדי לגרום לה לגדול ולהתפתח. כך אנו יוצרים מערכת יחסים שיש בה אהבה והרמוניה.

אהבה היא תוצאה של מאמץ לעשות טוב ליקירינו ומתקיימת רק מתוך נקיטת פעולה מתחשבת שוב ושוב.

כל הנזכר לעיל אינו יכול להתממש אלא אם כן נשקול קודם כל את הדברים הבאים;

– הדרך שבה את מתנהגת לעצמך היא הבסיס לאופן בו את מתנהגת לאחרים; האהבה תמיד מתחילה בך!

– עלייך לאהוב את עצמך תחילה כדי לאהוב את הזולת. אהבה היא דרך דו-סטרית של נתינה וקבלה.

– אינך מסוגלת להעניק משהו שאין לך!

– אינך יכולה לתת את מתנת האהבה אלא אם כן היא קיימת בתוכך.

– אינך יכולה לקבל אהבה אלא אם כן את מרגישה עמוק בתוכך כי מגיע לך לקבל אותה.

כדי להתמיד בחיפוש אחר אהבת אמת, עלייך למצוא מקור כוח רגשי, תמידי ובלתי ניתן לעצירה, אשר יסייע לך להתגבר על הנסיגות והאתגרים הבלתי נמנעים במערכות יחסים רומנטיות.


באהבה
אסתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151