הגיע הזמן להסיר את התחפושות

עלינו להפנים, שמי שמאמין שהמדינה הזאת היא לא מדינה יהודית, ושמאמין שהוא בעל הבית של המדינה – הוא אויב.
ולאויב אין מקום בארץ

נהגו ישראל להתחפש בימי הפורים, וכן נצטווינו לשתות יין, עד שלא נדע להבחין בין 'ארור המן' ל'ברוך מרדכי', עד שישנם הטועים לומר 'ארור מרדכי' ו'ברוך המן'. עם זאת צריך לזכור, כי הנהגה זו מוגבלת לשני ימים בשנה בלבד. בשאר כל השנה, חייבים לזכור שארור המן וברוך מרדכי. וכפי שהשכרות היא פחיתות נוראה ובזיון מאין כמותו לאדם בעל דעת בכל ימות השנה, כך צריך לדעת, שבמשך כל השנה אסור גם להתחפש.

במשך כל ימות השנה אסור להתבלבל ולבלבל. מאז הקמתה של מדינת ישראל, אנו נמצאים במלחמה, מלחמת קיום לחיים ולמוות. אולם לצערנו, ממשלת ישראל ורוב העם בעקבותיה אינם מתייחסים למצב ששורר כיום במדינה כמצב מלחמה. יש המכנים אותו 'טרור בודדים'. אחרים מדברים על מפגעים 'לא שפויים'. את הטרור הערבי הרצחני הם מכנים 'הפרות סדר'. אולי אם לא נהרוס בתים, או שניתן להם 'לחגוג' את הרמאדן, הכל יסתדר. כך אנחנו שומעים מומחים חמורי-סבר ועטורי דרגות מסבירים לנו השכם והערב.

אז זהו, שלא. בימי הפורים השנה, הגיע הזמן דווקא להסיר את המסכות. הגיע הזמן להבדיל בין שונא לאוהב. עלינו להפנים, שמי שמאמין שהמדינה הזאת היא לא מדינה יהודית, ושמאמין שהוא בעל הבית של המדינה – הוא אוייב. ולאוייב אין מקום בארץ.

ונגד אוייבים חייבים להילחם כמו שנלחמים באוייב. אין מדובר פה במלחמת כנופיות, ב'מקרים בודדים'. מדובר במלחמה של עם כנגד עם.
נכון הדבר, שלא כולם עושים מעשים בפועל. אבל ממגילת אסתר למדנו את הכלל, שלא מחכים שהפרסים יעשו ויהרגו יהודים, אלא די בכך שהם רק חשבו להרוג, ובכך כבר הותר דמם ועל כך אנחנו חוגגים. וזה היה בהיותנו בגלות תחת שלטון אחשוורוש, לא במדינה ריבונית בארצנו. ואמנם מסתבר, שגם אז היו כאלו, שגינו את היהודים שקמו על שונאיהם ועשו באוייביהם כרצונם. סוף סוף הרי במדובר ביהודים, וכבר ראינו אצל שאול המלך את הנטיה לרחם על האכזרים. אך לדורות נשאר הציווי לשמוח על הנקמה הגדולה.

צריך לומר באופן ברור – עונש קולקטיבי לאוכלוסיה עויינת הוא עקרון ברזל ביהדות, והאמת – גם גויים שפויים בדעתם מבינים זאת. תשאלו את הבריטים שהפציצו בלא רחמים את ערי גרמניה במלחמת העולם השניה. תשאלו את האמריקאים שהטילו שתי פצצות אטום על יפן.

כן, היו שם נשים וילדים, זקנים וחולים. אבל חייהם של אזרחי ארה"ב היו יקרים יותר, ואין סיבה בעולם שנהיה יותר 'מוסריים' מהם. זה לא מוסר, זו התאבדות!

אז הגיע הזמן להוריד את התחפושות. וכפי שאני מזהיר כל הזמן את בנות ישראל, שתזהרנה ממוחמד שהתחפש למוחי ומיוּסוּף שהתחפש ליוסי, ושמנסים להפיל אותן ברשתם. כך הגיע הזמן שמדינת ישראל לא תתרגש ממחבלים שמתחפשים לאבו מאזן ושאר מרעים. לפחות נקווה, שהממשלה הזאת לא תזמין את אבו המן מאזן לביתו של שר הביטחון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151