זמן לומר תודה

לא הספקתי לכתוב טור לאחר פורים, מכיוון שהיינו עסוקים עדיין בחלוקה של המתנות לאביונים, שמניתם אותנו כשליחים עבורכם, לחלק לבנות ישראל שהצלחנו להציל בשנים האחרונות ולילדיהן היקרים. אין סיפוק יותר גדול מלעזור לאותן נערות ולהראות להן, שעם ישראל מחבק אותן בשובן לעמם. קבלנו תודות רבות מאותן נשים, אבל האמת היא שהתודות מגיעות לכם, ולכן נביא בפניכם מדגם קטן ומייצג. תודה!

“תודה רבה על העזרה, אין מילים. בשבוע הקודם, נכנס לי עיקול לחשבון מעורך דין, והחוב הזה בסביבות 2,000 שקל, לא ידעתי איך לשלם. הגיע אלי מכתב מעורך דין והוצאה לפועל לתשלום מיידי, אחרת יעקלו לי את כל מה שיש לי, כולל החשבון בנק שלי, והוציאו לי צו איסור יציאה מארץ, ועוד עשו לי בלאגן שלם. ואז, העברתם לי בפורים לחשבון את הכסף, נס פורים. שילמתי את העיקול, ברוך ה’ סיימתי אתם, ונשאר לי גם כסף לסעודת פורים ולסעודות שבת. תודה רבה, שימחת אותי מאוד , תודה על כל התמיכה, הדאגה והאהבה שלך. בורא עולם ישלח לך פרנסה טובה, חיים טובים ומאושרים, והצלחה בהכל, אמן”.

“ענת אהובה שלי! חג פורים שמח! זה היום שבו זכיתי לאור ממך, היום שבו הצלת את חיי ואת המשפחה הקטנה שלי. מברכת אותך בשפע ברכות וישועות, בריאות ופרנסה בשפע. אַת המלאך שלי ושל רבים בעם ישראל, ואני זכיתי בך לכל החיים. את בשבילי מורה ואם תומכת, את עוגן ליציבות, ובית לפנות אליו. את האישה הכי חזקה שאני מכירה! אני מודה לך שאת קיימת בחיינו. אני אוהבת אותך ממעמקי נשמתי אהבה אמיתית, אהבת עולמים. תודה אמא יקרה, ואין מילים על העזרה הגדולה לפורים, שבזכותך הילדים שלי התחפשו לליצנים, ליצנים שמחים באמת!”.

“ענתי, תודה ענקית לכם, בורא עולם יודע כמה הייתי זקוקה לעזרה החודש. אפילו בשכירות אני לא עומדת, ועוד חיפשתי מאיפה לבקש הלוואה פה – מחב”ד או גמ”ח, ולא מצאתי. ועכשיו, בזכותכם ירדה לי אבן מהלב. גם אעמוד בתשלום שכירות, וגם זכינו לשמוח ולחגוג בפורים, ואפילו הצלחתי אני לחלק משלוחי מנות לשכנים בזכותכם! תודה ענקיתתתתתת. אוהבת אותך, שה’ ישמח אתכם ויגמול לכם בבריאות ושפע של טוב”.

“תודה רבה. חשבתי שאזכה שתעזרו לי שנה אחת, אבל אני רואה שבכל חג ובכל הזדמנות אתם נזכרים בי, זכיתי בכם כמשפחה השניה שלי, והילדים שלי זכו בסבא וסבתא שמעולם לא היו להם”.

אני עכשיו ראיתי את ההודעה מהבנק, שנכנס לי כסף, וואו, אני ממש ממש מודה לך, אין לי כבר מילים להודות לכם, שה’ יברך אתכם ואת כל עם ישראל הנפלאים, אני כל כך גאה להיות חלק מהעם הנפלא הזה, כל כך חששתי בהתחלה שלא יקבלו אותי בחזרה, פחדתי שיגידו לי – ‘הלכת עם ערבי, זהו, אנחנו לא רוצים אותך יותר’. אבל נוכחתי לדעת, שעם ישראל יודע לקבל בחזרה בתשובה ולחבק אותי ואת הילד שלי.

השנה הייתה פעם ראשונה שהוא התחפש, הוא כל כך שמח וצחק, כל כך הרבה ממתקים הוא לא ראה בחייו, אין מה לומר – גאה להיות יהודיה, גאה להיות שייכת לעם הזה, גאה להיות חלק מלהב”ה, וכפי שהבטחתי לרב שמואל אליהו שליט”א – אמשיך כל חיי להציל עוד יהודיות כדי לכפר ולעלות בקדושה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151