הסמארטפון הקבוע לרכב הראשון בעולם

חברת אקסל טלקום הישראלית וענקית הסלולאר אלקטל מובייל משיקות בתערוכת הסלולאר MWC 2013 בברצלונה את VOYAGER – הסמארטפון הקבוע לרכב הראשון בעולם (Connected Car Smartphone).

בחברה טוענים כי המכשיר צפוי לחולל מהפכה בתרבות התקשורת ברכב ולהפוך אותה לחווייתית ובטוחה יותר באמצעות כניסה לעולם הסמארטפונים הנתונים והאפליקציות.

VOYAGER הנו סמארטפון מתקדם המושתת על מערכת ההפעלה אנדרואיד.

בחברה מציינים כי המכשיר מהווה פתרון בטוח ונוח לשימוש עבור שיחות וניווט בדרכים ומאפשר נהיגה “עם הידיים על ההגה”.

בניגוד להתקני בלוטוס והאוזניות למיניהם, שרובם מחוץ לחוק במידה והמכשיר אינו מוחזק בצורה קבועה ברכב, VOYAGER הנו מכשיר בהתקנה קבועה, יציבה ופשוטה ברכב, קל ובטוח לשימוש ומצוייד במגוון תכונות המסייעות בנסיעה בטיחותית יותר.

דו”ח של GSMA בנושא עתיד התקשורת ברכב חוזה כי בעוד עשור כל הרכבים החדשים יחוברו לאינטרנט באמצעות רשתות הסלולאר וכי הדרך הנוחה והידידותית ביותר למשתמש שתאפשר זאת באופן בטוח היא פתרון מובנה עם SIM ברכב.

בנוסף מציין הדו”ח כי מפעילי הסלולאר בעולם יחלו בעתיד לשווק חבילות סלולאר ייעודיות לרכב שיכללו חבילת גלישה משותפות לרכב ולסמארטפון, שירות טלמטיקה למכוניות (כמו Green-Road), ניהול צי רכב (כמו טראפילוג), סטרימינג של מוזיקה לרכב (כמוWALLA MUSIC, MUSIX, ווליום) ועוד.

בהתאם לכך צפוי גודל השוק של פתרונות התקשורת לרכב, שהיה ב-2012 קרוב ל-2 מיליארד דולר, לגדול לכ- 20 מליארד דולר עד שנת 2025.

מארק סילנפרוינד, מנכ”ל אקסל טלקום אומר “בשוק הישראלי קיימים כיום כ- 500 אלף טלפונים קבועים לרכב הנמצאים בשימוש בזכות הבטיחות וקלות בהם התפעול שלהם בזמן השהייה ברכב.

VOYAGER יהווה שדרוג טבעי ומשמעותי לאותם מכשירים ויאפשר למשתמשים עסקיים ופרטיים להנות מממשק חדשני, אפליקציות רכב ומחוויית תקשורת מושלמת ובטוחה ברכב”.

סילנפרוינד מוסיף כי “מפעילים רבים בעולם המערבי, אשר הגיעו לחדירה של 110%, רואים בסביבת הרכב יעד אסטרטגי.

בהתאם לכך פיתחנו את VOYAGER תוך מתן מענה לדרישות ולאפיונים שקבלנו ממפעילים באירופה לאספקת המכשיר האידיאלי עבורם”.

שמוליק קרת, סגן נשיא ב- Waze, אומר “VOYAGER יספק לנהגים חוויית ניווט מושלמת עם אפליקציית Waze ואנו שמחים לשתף פעולה עם אקסל טלקום בהשקת מכשיר מתקדם זה”.

נתוני דוחות בגין שיחות לא בטוחות בזמן הנסיעה ברכב: ההערכה היא כי במהלך שנת 2012 נתפסו בישראל כ- 90 אלף נהגים כאשר הם מדברים בטלפון סלולארי ללא דיבורית בזמן הנהיגה וספגו כל אחד קנס של 1000 ש”ח ורישום של 4 נקודות בגין העבירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151