איבדתי את זה…

“את זה אני עוד חייב לבדוק גברתי..” אני משיב לה. וממהר לנתק את השיחה. אני מחייג חזרה ליעקב “היי יעקב איזה רכב אתה חושב שעוקב אחריך?“ אני שואל מיד מבלי גינוני פתיחת שיחת טלפון (שלום, מה שלומך וכו’).

“אני לא יודע יש כמה חשודים אבל אולי הם אתך… אני כבר לא יודע.“ “כן. אבל.. אם הייתה חייב להצביע על רכב אחד בלבד שעוקב אחריך מה נראה לך הכי סביר?” אני מקשה על האיש המבולבל גם ככה.

“נראה לי רכב לבן… אולי טיוטה… לא יודע אני כבר לא בטוח בשום דבר…” “טוב אני משיב בוא נמשיך כמתוכנן.” ומנתק את השיחה לפני שאשמע עוד שקרים מהלקוח החביב .

אנו ממשיכים את המעקב המסכל מתעדים כל צעד של יעקב ושל הצל שלו מפרננדז חקירות בע”מ.

אני אהיה חייב לדבר עם אשתו של יעקב ביחידות, אני חושב לעצמי בדרך. השעה בה אנו אמורים להפסיק את המעקב מתקרבת ואנחנו לא מתקרבים ליעד הסופי שקבענו.

יעקב נראה שהוא נהנה מארבעה רכבים שעוקבים אחריו לכל מקום. פתאום יעקב נכנס לתחנת דלק שבצד הדרך.

פרננדז אחריו והצוות שלי ואנכי מבצעים *”סגירות” של התחנה.

(*סגירות = תצפית על כל הכניסות והיציאות של המקום.)

אני מבחין בחוקר מיגל פרננדז מתמקם לו בפינת התחנה ושוב מרים מצלמה ומתחיל “לירות “ בצרור תמונות לכיוון ידידנו יעקב.

אני מגיע לתחנת הדלת ללא רכב ניגש לרכב של מיגל ומקיש קלות על החלון הסגור רומז לנהג בידי שיפתח את החלון… החלון נפתח לחריץ קטן בלבד.

אני מציג לחוקר את התעודה שלי דרך החלון ונקישת המנעול נשמעת.

אני פותח את דלת הרכב שליד הנהג שאני בטוח שיעקב לא מבחין בי.

“שלום מיגל..” אני מציג את עצמי. ”אני יודע מה אתה עושה כאן. אני מכיר את התיק מקרוב מאוד, אני עובד על האיש הזה כבר מעל חצי שנה. אל תנסה אפילו להכחיש שאתה עוקב אחריו לפחות מאתמול.”

אני אומר תוך כדי אני מגיש לו את המצלמה שבידי שהתמונות שהוא עוקב אחר יעקב ומצלם אותו נראות על המסך הדיגיטלי של המצלמה.

מיגל עובר על כולם אחת אחר השנייה, ”מאוד הייתי מעוניין לדעת מי שכר את שירותך?” אני שואל בעוד אני יודע את שהוא עומד לענות.

“אם אתה במקצוע אתה יודע שאני לא יכול לספר לך. נכון?”

ידעתי. ”נכון“ אני משיב “אבל… יש כאן מקרה שהוא לא סטנדרטי.”

מייגל מחייך ומגחך “פעם קיבלת משהו סטנדרטי?” אבל האמת שאני באמת לא בטוח מי הלקוח. התיק הזה נראה לי תמוה מאוד…למה מה אתה יודע?”

“אני יודע שקבלת תשלום על עבודתך בסכום של $$$.

“אני יודע שהתשלום הועבר אליך דרך אמריקן אקספרס שמספרו 111222111333 ואני יודע שאתה גובה $ לשעה וגם יודע שעוד חצי שעה בדיוק ב- 6 אתה אמור לסיים את היום שלך עם האובייקט הזה ומחר בבוקר להתחיל בשעה 10:30.

“זה כל מה שאני יודע. מה שאני לא יודע הוא מי התקשר אליך והזמין את העבודה אבל עם הנתונים שאמרתי לך שקבלתי לפני חצי שעה אני יכול להמשיך לבד ולברר הכל אתה הרי יודע שזה אפשרי.”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151