מרנג עם קרם וניל

מרכיבים:

לנשיקות:
250 גרם חלבונים – מביצים מספר גדולות (כ-10-8 ביצים)
500 גרם סוכר
לקרם וניל:
½ ליטר שמנת מתוקה
1 מקל וניל – חצוי לאורכו
6 חלמונים
100 גרם סוכר
100 גרם מסקרפונה
50 גרם קמח תפוחי אדמה
לרוטב תותים:
1 חבילה תות – קצוצים
1 חבילה פטל – קפוא ומופשר

אופן ההכנה:‏

להכנת הנשיקות: שמים את החלבונים והסוכר בחלקו העליון של סיר כפול, ומחממים מעל להבה נמוכה תוך בחישה מפעם לפעם. ממשיכים כך כעשר דקות, עד שהחלבונים מגיעים לטמפרטורת הגוף והסוכר נמס.

מעבירים את התערובת לקערת מיקסר ומקציפים כעשר דקות, תחילה במהירות בינונית ולאחר מכן במהירות גבוהה, עד שמתקבל קצף מבריק ויציב.
מחממים את התנור לחום נמוך מאוד (75 מעלות) ומרפדים את תבנית התנור בנייר אפייה (מדביקים את הנייר לתבנית בארבע הפינות בעזרת מעט קצף). בעזרת מרית גומי מניחים על נייר האפייה תלוליות גדולות מאוד של קצף. מכניסים לתנור ואופים שלוש שעות, או עד שהנשיקות יבשות וניתקות מהנייר. מצננים.

להכנת קרם וניל: מעבירים את השמנת והווניל לסיר קטן ומביאים לרתיחה על להבה בינונית. ברגע שרתח, מכבים את האש וממתינים שהתערובת תהפוך פושרת. מסננים את השמנת.
בעזרת מטרפה ידנית או מיקסר טורפים את החלמונים והסוכר עד שהופכים לקרם בהיר ותפוח. מוסיפים את קמח תפוחי האדמה וטורפים עוד שתי דקות. מוסיפים בהדרגה ותוך טריפה את השמנת. מעבירים את התערובת לסיר ומניחים על להבה נמוכה מאוד. מערבבים עד שהתערובת הופכת לקרם סמיך. זהירות לא להרתיח!

מניחים לקרם להתקרר לגמרי ואז מוסיפים את המסקרפונה. מערבבים בעדינות עד שהגבינה נעלמת בקרם.

להרכבת המנה: מערבבים את התותים הקצוצים עם הפטל. יוצקים את קרם הוניל לצלחת הגשה גדולה, או מחלקים בין קערות הגשה אישיות, מניחים מעל את הנשיקות ומעטרים בתערובת התותים והפטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151