עיצוב שיער: מה הספר לא מגלה לך?

בין אישה לבין הספר שלה מתפתחת לא פעם מערכת יחסים אינטימית. היא משתפת אותו בפרטים אישיים על חייה והוא מצדו מעדיף לשמור כמה סודות לעצמו.

האמנם צביעת שיער ביתית מזיקה לקרקפת? האם גזירת שיער מזרזת את הצמיחה? מה הספר אינו מספר לך?

אתן יכולות להעריץ את מעצב השיער שלכן, יכול להיות שיש לו את מגע הזהב שגורם לכן להיראות ולהרגיש כמו כוכבות, אבל בל נשכח שבכל ביקור בסלון היופי אתן מותירות בידיו אי אילו טבין ותקילין כך שיש לו אינטרס מובהק שתמשיכו לפקוד את סלון היופי לעיתים תכופות, אולי בשל כך יש כמה סודות שהוא מקפיד לשמור לעצמו.

אילו סודות מעצב השיער לא מגלה לכן?
גזירה של קצוות אינה מזרזת את צמיחת השיער. נשים רבות אוחזות בדעה שקיצוץ קצוות השיער לעיתים קרובות גורם לשיער לגדול מהר יותר, אולם למרבה הצער זה פשוט לא נכון. שיער אלו תאים מתים.

אמנם חיתוך השיער עוזר להיפטר מהקצוות המפוצלים ומשדרג את התספורת אולם הוא אינו מחיש את קצב צמיחת השיער. קצב צמיחת השיער הממוצע הוא סנטימטר אחד בחודש, ותכיפות הביקורים בסלון היופי אינם משנים זאת.

רק שינויים הורמונליים או כאלה הקשורים לגיל יכולים להשפיע על קצב צמיחת השיער.

מותר למרוט שיערות אפורות
לאורך הדורות האגדה מספרת שמריטה של שיערה אפורה תגרום לשתי שערות אפורות לצמוח במקומה. לא ברור מה הבסיס המדעי לאותו מיתוס, ככל הנראה הוא אינו קיים.

אם יש לכם כמה שערות שיבה שטורדות את מנוחתכם אתם יכולים פשוט למרוט אותן, אין צורך לצבוע 5 או 6 שערות בודדות. אם כמות נכבדה של שיער החלה להאפיר ואתם מעוניינים להסתיר את שיער השיבה, צביעה יכולה להיות פתרון נפלא.

צביעה ביתית יכולה להיות מוצלחת
כזה נוגע לצביעת שיער, הדברים היחידים שמבדילים בינכן לבין מעצב השיער הם ידע ותרגול. כיום צבעי השיער שנמכרים בבתי המרקחת מכילים מרכיבים איכותיים לשיער, ממש כמו צבעי השיער בסלון היופי. הסוד הוא לדעת מה אתן עושות.

כדאי להתנסות בצבעים שונים מחברות שונות ולהיצמד להנחיות על מנת להגיע לתוצאות דומות לאלו שמתקבלות על ידי מעצב השיער. הדבר נכון במיוחד כשמדובר בשורשים אפורים שמבצבצים על הפדחת מדי שישה שבועות. ניתן להסוות את השורשים של שיער השיבה על יד ערכות ביתיות שנועדו לשם כך.

אם אתן מעוניינות לבצע מהפך דרמטי בשיער ולצבוע לבלונד פלטינה, כדאי בכל זאת להיעזר בשירותיו של מעצב השיער כדי לקבל תוצאות מקצועיות.

אין באמת מוצר שמטפל בקצוות מפוצלים
מוצרים רבים הנמכרים בבתי המרקחת ובסלוני היופי מתיימרים לטפל בבעיית הקצוות המפוצלים, אולם למען האמת הדבר היחיד שניתן לעשות כנגד קצוות מפוצלים היא פשוט לגזור אותם. אם אין לכן תספורת מורכבת שדורשת טיפול מיוחד, אתן יכולות לגזור את הקצוות המפוצלים באופן עצמאי בבית.

לרוב אין צורך במוצרי שיער מקצועיים
מוצרי שיער מקצועיים יכולים לחולל לשיער פלאים, רק השיער שלכן באמת זקוק להם.

אם יש לכן שיער בריא ונורמלי לחלוטין, אין צורך להשקיע הון במוצרי שיער מקצועיים שנמכרים בבלעדיות לסלוני היופי. ניתן להסתפק בהחלט בשמפו ומסיכה הנמכרים בבתי המרקחת במחירים עממיים. אם יש לכן יובש חמור בעור הקרקפת או שיער פגום שזקוק לחומרי הזנה, תכשירי השיער המקצועיים יכולים לעשות את ההבדל.

ניתן להכין מסיכות לשיער גם בבית
אין ספק שטיפולי שיער בסלון היופי יכולים להיות מענגים. אתן שוקעות בנינוחות בספה בעוד מישהו מעסה לכן את הקרקפת, מושח את השיער במסכה ריחנית ושוטף לכן את השיער במים חמים.

אבל למען האמת את יכולות לעשות את אותו הטיפול בדיוק, גם במקלחת הביתית.
במקום מסיכות השיער המקצועיות ניתן להשתמש ברכיבים המצויים בכל בית כמו שמן זית או שמן אבוקדו. הזינו את השיער בשמנים הטבעיים, שטפו את השיער במים חמימים ותוכלו ליהנות משיער מבריק ויפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151