בחיפה נחנך פארק לכבודו של אפי נצר

בגבעת זמר, שכונה חדשה שמוקמת בחיפה, נחנך פארק על שמו של אפי נצר, מלחין יוצר מהבולטים בזמר העברי. בטקס חגיגי בו השתתפו בני משפחה, נציג מועצת העיר וחבורת זמר נחנך זה מכבר פארק לכבודו של יקיר העיר, תושב חיפה, איש תרבות וזמר ישראלי, אפי נצר.

נצר בן ה-88 יליד חיפה מתגורר בה עד עצם היום הזה ומקיים בה בקביעות ערבי זמר, שידורי רדיו מקומי, הדרכת חבורות זמר, מקהלות ואירועים מוסיקלים שונים.

כאחד המלחינים הבולטים בזמר העברי, נשמרים לזכותו שירים לא מעטים שהפכו לנכסי צאן ברזל, ביניהם בולטים השירים: "גולני שלי", "בלדה לחובש", "מישהו הולך תמיד איתי", "מלכות החרמון", "פרחים בקנה", "אני ושירי", "שובך יונים", ""זר של נרקיסים" ועוד.

בשנת 2001 זכה בפרס נוצת הזהב של אקו"ם בגין הפצת זמר עברי, ובפרס מגן הכנסת באותו תחום.

האות יקיר חיפה הוענק לו כמלחין ומפיץ זמר עברי והוא נחשב לראשון ממקימי מועדוני זמר בארץ, כמו כן הקים מקהלות רבות של מפעלי ועובדי תעשיה בישראל.
בשנת 2011 הוענק לו פרס על מפעל חיים לציון 50 שנות הלחנה ויצירה מטעם אמ"י ועירית חיפה.

במהלך טקס הכרזת הפארק על שמו של נצר, הוא שר מחרוזת שירים עם חבורת זמר, הודה לראש העיר ולחברי מועצת העיר שמצאו לנכון לחנוך פארק על שמו ושעשו זאת בעודו בחיים. ביתו של נצר ברכה אותו ליום הולדתו שחל בימים אלו ואחלה לו שיזכה לאריכות ימים בבריאות איתנה, שלא ישתנה וישאר להרבה שנים כמו שהוא.

בדברי ברכה שנשא חבר המועצה ניר שובר אמר: התכנסנו בשכונת גבעת זמר לחנוך פארק מוסיקלי על שמו של המלחין, האמן, האיש והאקורדיון יקיר העיר חיפה שבמשך שישה עשורים לא חדל מפעילות מוסיקלית שוטפת.

גם כיום ממשיך נצר להופיע על במות עם אנרגיה אינסופית, מלהיב את משתתפי ערבי הזמר שלו, נותן במה לאמנים שונים, להקות, נגנים, כולל נגני הסימפונית של חיפה. תושבי חיפה מצפים להנות מערבי זמר שיתקיימו בפארק שנחנך על שמו של נצר, ושתרומתו הרבה והעצומה לתרבות הזמר העברי תמשיך להדהד שנים רבות בבריאות איתנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151