לעצב את הבית עם הילדים – 5 רעיונות משותפים לשיפוץ הבית

תהליך של שיפוץ בית הוא תהליך מורכב שדורש תכנון מוקדם, עמידה בתקציב וכן לא מעט חוסר נוחות כתוצאה מתמהיל השיפוץ המתבצע בחדר אחד או במספר חדרים. כאשר לוקחים בחשבון כי בבית מתגוררים ילדים, התהליך הופך למורכב אפילו יותר. יחד עם זאת, אפשר ורצוי לעצב את הבית ביחד עם הילדים, ובכך ליצור תמהיל המשלב בין חיסכון כספי, זמן איכות וכן יצירה משותפת של בית אשר מייצג את כל בני המשפחה. בשביל לסייע לכם ליצור את בית החלומות, להלן חמש רעיונות משותפים ביחד עם הילדים לטובת שיפוץ מנצח:

עיצוב הגינה
יש לכם גינה בבית? ובכן, מדובר בהזדמנות מצוינת להפיח בה חיים וליצור ביחד עם הילדים גינה מעוצבת וכיפית לשהייה. בשביל עיצוב גינה בבתים פרטיים לא צריך להוציא אלפי שקלים, אלא אפשר ואף רצוי לצבוע את הכדים הקיימים מחדש כמו גם לשתול פרחים וצמחי תבלין אותם ניתן לרכוש בעלות כספית נוחה מאוד דרך משתלות מובילות. ברחבי הרשת אפשר למצוא מגוון עצום של רעיונות לעיצוב ביחד עם הילדים, ובכך ליצור גינה מעוצבת שתשלים את העיצוב הכללי של הבית.

הדבקת טפטים
דרך מצוינת להאיר את הבית וליצור עיצוב שאינו דורש את הצביעה של הקירות יכול להתבצע באמצעות רכישה של טפטים.

ברחבי הרשת ניתן לקבל השראה לעיצוב המבוסס על שימוש בטפט הן בחדר השינה אלא גם במטבח ובסלון, כאשר תהליך ההדבקה הוא קל ופשוט. באמצעות הדבקה של טפטים ביחד עם הילדים תוכלו ליצור מרחב מעוצב ומסוגנן, במינימום מאמץ ועם התאמה מדויקת לעיצוב אותו בחרתם מראש.

חידוש ריהוט
רוצים לחסוך כסף בתהליך השיפוץ וחידוש הבית? ובכן, באמצעות שיוף וצביעה של ריהוט קיים ניתן ליצור מראה מחודש ואפילו יפה יותר מהקודם, כאשר רצוי לשלב את הילדים בתהליך לאחר שניקיתם היטב את הרהיט מתוך מטרה לשתף את הילדים בתהליך ובכך להוביל ליצירה של תמהיל העיצוב הדירה שמשתמש בדברים הקיימים ומחדש אותם, כמו למשל שידות, כורסאות ושולחנות.

לוח השראה
אלמנט מקסים אותו אפשר להכין ביחד עם הילדים ואשר מהווה אלמנט עיצובי יפהפייה הוא לוח השראה המורכב מתמונות של בני המשפחה לצד משפטים מעצימים וכן מקומות שבהם תרצו לבקר. את לוח ההשראה מכינים על ידי הדפסה של אלמנטים כמו תמונות ומשפטים והדבקה על גבי לוח או באמצעות שימוש בנעצים שאותם נועצים על הלוח, ואותו ניתן לחדש בהתאם לרצונות שלכם ושל הילדים.

קיר מגנטים
אחד הטרנדים החמים בעולם עיצוב הפנים הוא שימוש בצבעים מיוחדים לטובת יצירה של קירות שימושים. דוגמה מצוינת לכך היא קיר מגנטים, כאשר שימוש בקיר כזה מאפשר לכם ולילדים לתלות את היצירות שלהם אך גם לרשום האחד לשני חיזוקים או תזכורות. בחנויות המתמחות בצבע רוכשים את הצבע המגנטי, כאשר חשוב להדגיש כי הצביעה צריכה להתבצע במספר פעימות, בשביל להבטיח כי הקיר אכן יהפוך לקיר מגנטים.

לסיכום
באמצעות חמישה טיפים קלים ליישום אפשר להפוך כל בית לבית מעוצב, כאשר שימת הדגש היא על שיתוף הילדים בתהליך, כל זאת מתוך מטרה להוביל ליצירה של חללים מעוצבים שגם הילדים מרגישים כי הם לקחו חלק משמעותי בתהליך העיצוב. בנוסף כדאי לבדוק את מזג האוויר יום לפני כדי לקבל יום נעים ושימשי לפעילות המשותפת. לפני שאתם ממהרים להתחיל, רצוי לשבת ביחד איתם ולמקד את עצמכם מבחינת היקף ההשקעה וכן הסגנון אותו אתם רוצים ליצור, כל זאת מתוך מטרה להבטיח כי ההשקעה תהיה משתלמת אך גם פרקטית, גם לאחר שהילדים כבר עוזבים את הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151