תחקיר "עובדה": איתמר בן גביר דורש מרוני חן פיצוי בסך 1,000,000 ש"ח. פרסום ראשון

לאחר שטענה בתחקיר "עובדה" כי בן גביר סייע לה בפשעי שנאה, רוני חן קיבלה מכתב מעורך דינו של בן גביר לקראת תביעת דיבה

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר שיגר מכתב התראה לקראת תביעה לרוני חן, גיבורת פרק התכנית "עובדה" ששודר לפני שבוע וחצי.

בפרק "עובדה" טענה חן, נערת גבעות לשעבר ששמה הקודם היה חנה חנניה, כי בן גביר משדל נערי גבעות לבצע פעולות תג מחיר.

עורך דין חנמאל דורפמן דורש מחן בשם מרשו איתמר בן גביר שתפרסם התנצלות ותפצה אותו בסכום של מיליון שקל. "בשבועות האחרונים בחרת לעשות מעשה נבלה, עת התראיינת לתכנית עובדה, והעלית שורת טענות שקריות וחסרות כל בסיס נגד מרשי, במטרה לפגוע בו, להכפיש אותו, ולהסית נגדו", נכתב במכתב שנשלח לחן.

"לא זו אלא אף זו, חרף העובדה שידעת היטב שמרשי, אמו ז"ל ורעייתו שתיבדל לחיים טובים וארוכים, הצילו אותך מכיכר ציון, מאלכוהול וסמים, פתחו בפנייך את ביתם, דאגו לך לכל מחסורך ובין היתר לאוכל, מיטה ובית חם, ומרשי אף דאג לעזור לך מול בני משפחתך, לסייע לך בתיקים משפטיים בהם הסתבכת, ועשה כל זאת ללא כל תשלום חינם אין כסף למענך גמלת להם רעה תחת טובה, התנהלת בכפיות טובה, ובחרת להכפיש את מרשי, לגרום לו עוול, לסלף, לשקר, והכל כדי לקבל תשומת לב תקשורתית, ולאחר שורה של לחצים והצעות כספיות מצד אנשי שמאל קיצוני, שאת בעצמך הודית כי הם ביקשו שתעלילי על מרשי עלילות שווא".

לדבריו, "במהלך התכנית, האשמת את מרשי שהוא ניצל אותך, הטעה את בית המשפט, והצגת אותו כמניפולטור שאין תוכו כברו. כמו כן, טענת שמרשי קרא לנקמה בערבים, שיסה את כלבו בערבים ונהנה מכך, וכמי שהעלים ראיות ושיבש חקירה. בנוסף, טענת כי מרשי שאב והכניס אותך לעולם העברייני של תקיפות ערבים, פגיעה ברכושם ואיום עליהם, ועוד שלל טענות שקריות. זה המקום לשוב ולהדגיש, כי כל הטענות שהוצגו מסולפות ושקריות".

"ברוע לב ובחוסר תום לב מכוער, הצגת את מרשי כמי שניצל אותך, ונערים נוספים 'בני גילך'", כתב. "הדברים חמורים ביותר, שעה שגם את יודעת שכאשר ברחת מהבית, השלב הבא היה 'כיכר ציון', והדרך להתדרדרות מהירה לסמים ואלכוהול נראתה ברורה.

מרשי ובת זוגו אילה עשו מעשה אצילי, כאשר אספו אותך לביתם ולבית אמו של מרשי שושנה ז"ל, והצילו אותך מהרחוב. במקום להודות לו על כך, בחרת להציגו כמי שניצל את תמימותה של ילדה בת 14 על מנת לקדם את מטרותיו על חשבונך, וכמי שמסתיר מידע מרשויות הרווחה, כאשר ידוע לך היטב שמדובר בטענות שקריות".

עוד כתב עו"ד דורפמן, "לא זו אלא אף זו, שבמהלך התכנית טענת למעשה כי הדברים היו מנוגדים לדעת הורייך, ולמעשה מרשי הוצג כי בחוסר אחריות הביא אותך לביתו וללא ידיעת הורייך. גם דברים אלו הם שקר חמור שנועד להכפיש את מרשי. להווי ידוע לך כי מרשי היה בקשר מול משפחתך לרבות אביך ז"ל ויבלח"א אמך ואחייך שידעו היטב על הדברים ואף ביקשו ממרשי שאת תגורי תגור אצלו ואצל אמו, וזאת לאחר שסירבת לחזור לביתך והתעמתת חדשות לבקרים עם אביך ז"ל".

"באין ספור שיחות משותפות, ובין היתר פגישות בין מרשי לבין אמך (בחלק מהפגישות את נכחת) ובין מרשי לבין אחיך (אף כאן בחלק מהפגישות נכחת), ביקש מרשי לסייע לך, וכל זאת בידיעתם ולבקשתם של בני משפחתך. ואולם, חרף זאת בחרת להציג בתוכנית תמונה מעוותת ומסולפת", הוסיף. "יתירה מזאת, הסתרת ממערכת עובדה עובדות חשובות, ובין היתר את ניסיונותיו הדחופים של מרשי לשלוח אותך ללמוד בבית ספר, לנסות ולשכנע אותך "לעשות משהו עם עצמך", ולגרום לך לחזור הביתה או לכל הפחות לחזור לאורח חיים בתפקוד מלא".

"במקום להודות למרשי, לזוגתו, ולאמו ז"ל על הליווי והבית החם שנתנו לך, בחרת לירוק לבאר ששתית ממנה, להסתיר את הסיוע הן החומרי והן הפיזי, להסתיר את העובדה כי מרשי סייע לך רבות בבית המשפט ולמעשה בכל תחום אפשרי, ולא רק להאשים את מרשי בהאשמות שווא, אלא להציג אותו ואת משפחתו כמי שניצלו את תמימותך והשתמשו בך. חרפה", ציין.

"לאורך הריאיון כולו, ביצעת מניפולציות שוב ושוב, על מנת להציג את מרשי כמי שפגע ורצה לפגוע בערבים", הדגיש. "כך, הצגת את מרשי כמי שאין תוכו כברו, כמי שמעודד נקמה ("נקמה זה דבר טוב"), וכמי שמתאמץ להחליף את דימוי הכהניסט הפרוע בתחפושת של פוליטיקאי מעודן. גם כאן, מדובר בטענות שקר ובניסיון להכפיש את מרשי".
הוא הוסיף: "במהלך התכנית, טענת כי מרשי "נקרע מצחוק" כששמע שמי שעשו את המעשה המכוער בבסיס בבית אל הן בנות. גם טענה זו היא טענה מגוחכת ושקרית. מרשי מאז ומעולם התנגד לפגיעה בחיילי צה"ל, לא היה מגחך על נושא חמור שכזה, ומדובר בעוד ניסיון שקוף וזדוני לפגוע במרשי ולהציג את מרשי כמי שנהנה מפגיעה ברכוש צה"ל. חלק מרכזי בתכנית, הוא הודאתך בהצתת רכב, בסמוך לשכונה בה מצוי ביתו של מרשי. במהלך הדברים, טענת דברי שקר, לפיהם מרשי אמר שצריך להוריד לערבים את הראש, ובשל העובדה שאת "מבינה מסרים" החלטת להצית את הרכב. גם כאן, מדובר בטענות שקר ובניסיון להכפיש את מרשי. בנוסף, טענת כי מרשי שפך בנזין שנותר מההצתה ולקח עמו בקבוק שנותר מההצתה – גם כאן מדובר בשקרים ובהמצאות שלא היו ולא נבראו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151