כשליאור בא לקפה נואיר

תמיד נחמד לגלות מסעדה כשרה ומדליקה, במיוחד כזאת שהיא לא רחוקה מהבית ומציעה תפריט עם מנות משובבות עין וחשוב יותר – טעימות להפליא. נא להכיר את Café Noir

Café Noir, מסעדה חלבית כשרה, נפתחה לפני כשנה בהוליווד על ידי השף ליאור חזן ומאז הפכה למקום פופולארי לא רק בקרב תושבי הוליווד, אלא גם תושבים מערים אחרות, יהודים שומרי כשרות שטעמו ונדלקו.

אחרי ששמעתי על המסעדה מחברים שלא הפסיקו לשבח ולהלל, החלטתי לבדוק את המקום בעצמי. המסעדה שוכנת במרכז הקניות ב-3000 ברחוב סטרלינג. החנתי את הרכב במגרש החניה המרווח בדיוק בחזית המסעדה ונכנסתי פנימה.

 

המקום עצמו מעוצב יפה להפליא, שולחנות ישיבה נוחים. ליד אחד השולחנות יושבת משפחה ישראלית, אמא, אבא ושני ילדים, ליד שולחן שני, שלוש נשים אמריקאיות שמפטפטות בעליצות על כוס קפה ועוגה ובשלישי זוג צעיר שנראה מתענג במיוחד על צלחת סושי מפתה במיוחד.

עיון בתפריט האינטרנטי עשוי להיות קצת מבלבל כי הכל נראה טוב: ארוחת בוקר ישראלית המגיעה עם סלטים, גבינות ולחמים טריים. הארוחה כוללת חביתה סלט הבית וקפה או מיץ סחוט. אופציות נוספות: שקשוקה שהחברים שלי נשבעו שהיא הכי טובה שאכלו אי פעם, לאחר התלבטות קלה, החלטתי ללכת על טוסט אבוקדו על בגט. תוך דקות ספורות מרגע ההזמנה, מגיעה המלצרית עם המנה לשולחן והיא נראת פשוט מדהים. מעין יצירת אמנות על הצלחת והטעם? שמיימי!

חלק מהלקוחות מכירים את ליאור עוד ממסעדות מוצרט ונומה.

ליאור החליט שאם הוא כבר פותח בית קפה, הוא יציע גם ארוחות בוקר, צהריים וערב. הוא עבד על יצירת תפריט שיכלול מאכלים ישראלים אבל עם טוויסט אישי מדליק. כל מנה בתפריט נראת כאילו יצאה ממגזין אוכל, אבל מעבר ליופיין של המנות השונות, הטעם פשוט נפלא.

הצצה בעמוד ה-Yelp של המסעדה https://www.yelp.com/biz/cafe-noir-hollywood מגלה ביקורות מצויינות של לקוחות שיצאו נלהבים מהמאכלים ומהשירות האדיב של הצוות במקום. בדרך כלל לוקח למסעדות זמן לבסס את עצמן ולמשוך אליהן קהל לקוחות קבוע, במקרה של Café Noir, נראה שהלקוחות הנלהבים עשו עבורה את עבודת הפרסום וכך, מפה לאוזן יצא שמה של המסעדה וקהל לקוחות חדשים הגיע אליה מכל קצוות העיר.

ליאור, כאבא לשתי בנות, הבין את הצורך גם במנות צבעוניות וטעימות לילדים. כך תמצאו בתפריט גם מנות הכוללת חביתת חלבונים על לחם ופירות המעוצבים כקשת בענן. צלחת וופל עם פירות, טוסט גבינה עם פירות בצד ועוד.

ביום הפתיחה, השתרך לו תור ארוך במיוחד של לקוחות שבאו לתת הצצה ולטעום. המסעדה הגישה מגוון שייקים, עוגות, קפה (יש מגוון רחב במסעדה) וטעימות מתוך התפריט העשיר. למחרת הפתיחה כבר התחילו להגיע למסעדה הלקוחות הראשונים שהפכו לקבועים.

"יש לנו לקוחות דתיים שמגיעים לכאן במיוחד ואפילו מבוקה רטון מספר ליאור.

ליאור לא "מתקמצן" על חומרי הגלם הטובים ביותר ומכין ביחד עם הצוות שלו את הסלטים טריים-טריים מדי יום. מנהל את המסעדה שהוא בעצמו שף מוכשר מכין מנות מעלפות והמלצריות מגישות אותן לשולחן. ליאור טועם ומאשר להכניס לתפריט.


בנוסף למנות הקבועות, תמצאו במסעדה "ספשלים" חדשים מדי שבוע, כך שתמיד יהיה מעניין לסועדים הקבועים.

לאחרונה הגדיל ליאור את המסעדה ואמר "אני מסתכל על העתיד וחולם לבנות אימפריה יש לי סיפוק אדיר ממה שאני עושה וכיף לי לראות עד כמה אנשים נהנים מהאוכל והמקום".

חשוב לציין: בנוסף לישיבה במקום ניתן להזמין משלוח הביתה או למשרד ב-Uber Eats ובכושר 24.

פתוח: בימים ראשון לחמישי בין 8 בבוקר ל-12 בלילה בימי שישי מ-8 בבוקר עד 4 אחה"צ בשבת סגור.

                                                               https://cafenoirhollywood.com

                                                                    טלפון להזמנות: 954.584.5171  

                                               3000 Stirling Road Suite 112 Hollywood, FL 33312

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151