יש לי חסימה בזוגיות. מה אני יכולה לעשות? אל דאגה – יש עצה

שאלה:

אני בת 35 ועדיין לא מצאתי את בן זוגי. רציתי לדעת האם יש לי בעיה? אולי יש לי חסימה בזוגיות? תאריך הלידה שלי הוא XXXX

בתודה, רווקה מבוגרת

תשובה:

שלום לרווקה המבוגרת,

אם שאלתך הייתה מגיעה למקום אחר, יתכן והיית מקבלת תשובה בסגנון: על פי תאריך הלידה שלך אני רואה כי יש לך בעיה ביצירת קשרים… את חסרת אמון בבני אדם ומשום כך אינך מתנהגת בצורה טבעית עם אנשים עמם את יוצרת קשר…. את בעלת לב טוב ואנשים רבים מחפשים את חברתך אך ברגע שמתחיל קשר רציני את נלחצת ומפרקת את הזוגיות….

יכולתי להוסיף עוד קביעות רבות (הנאמרות על-ידי חזאים ומגלי עתידות למיניהם) כיד הדמיון הטובה עלי…

אבל כפי שאת כבר מבינה, שאלתך הגיעה למקום בו לא תקבלי תשובה לפי תאריך הלידה שלך. אנו כיהודים מאמינים ש"אין מזל לישראל" – אנו יכולים לשנות את המזל שלנו באמצעות מעשים טובים, כך שגם אם, חלילה, יש לך "חסימה בזוגיות" תוכלי לשנות אותה באמצעות מצוות ומעשים טובים.

בעולם בו אנו חיים היום, באורח חיים מתירני ופרוץ, כשיש כל כך הרבה בנות בגילך + שעדיין לא מצאו את בן זוגן, אין שום סיבה שתחשבי שיש לך בעיה כלשהי. את צריכה להבין שאת ובן זוגך אינכם סתם שני אנשים זרים שיחליטו להתחתן. אלא אתם שני חלקים של נשמה אחת, ויכולות להיות הרבה סיבות לכך שעדיין לא מצאתם זה את זו.

לדוגמא: ייתכן שבן הזוג שלך הוא בדרגה רוחנית גבוהה ממך, והוא מצפה שתתקרבי אליו כדי שתוכלו להתחתן ולהקים בית.

הסיבה שעדיין לא מצאת את בן זוגך היא משום שעדיין לא הגיע הזמן הנכון. בינתיים, השתדלי לעשות מעשים טובים ולנצל את הזמן להתקדמות במישור הפיזי (עבודה, חברה וכו') ובמישור הרוחני (לימוד תורה, התנדבות וכו').

אני רוצה להציע לך לקרוא בכל יום את פרק התהילים האישי המקביל למספר שנותייך (אם את בת 35, הרי שנכנסת לשנתך ה-36 ולפיכך יש לומר פרק ל"ו בתהילים) ולתת בכל יום מטבע לצדקה.

אני מאחלת לך שעוד השנה תמצאי את בן הזוג שלך, באהבה ובשמחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151