שעות לאחר שנתפסו המחבלים שיחזרו את מסע הרצח באלעד

המחבלים נחקרו בשב"כ לאחר מעצרם ובאותו הלילה הובאו למקום הפיגוע וביצעו שחזור של האירועים מול המצלמות, כשהם מפרטים כל מה שקרה באותו ערב נורא

שעות בלבד לאחר שנתפסו, שחזרו המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד את מסע הרצח – כך פורסם בחדשות 13.

המחבלים חזרו אל זירת הרצח בשעה 04:00 לפנות בוקר אזוקים ומלווים בכוחות ביטחון ושחזרו, מול המצלמות, את הפיגוע הרצחני שהוביל לרציחתם של שלושה אנשים.

כשהרחוב שומם, בניגוד לערב הפיגוע הטראומתי, המחבלים שחזרו את מהלך הפיגוע, בליווי לוחמי מג"ב שסגרו את הרחוב, חוקרי משטרה ושב"כ ומול המצלמות של משטרת מחוז מרכז.
כשהם אזוקים בידיים וברגליים, המחבלים תיארו בפני החוקרים את אירועי אותו לילה, כיצד רצחו את אורן בן יפתח ברכבו ואחר כך את יהונתן חבקוק ובועז גול.

החוקרים המשיכו איתם ברחוב ובפארק ואל מסלול הבריחה, עברו על כל פרט ופרט. השחזור ישמש להרשעתם ב-3 מעשי רצח ושליחתם לכלא עד יומם האחרון. 62 שעות נדרשו כדי לתפוס אותם, כאשר רכז השב"כ שתפס אותם חקר אותם תחילה בשטח.

הם הודו בחקירתם שהם אינם פעילי חמאס ואינם מוכוונים על ידו, אלא שני חברים שהחליטו לבצע את המעשה הנורא. הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו הגיע לניחום אבלים בבתיהם של נרצחי הפיגוע באלעד. הרב הגיע לבתיהם של ארז גול הי"ד ויונתן חבקוק הי"ד, שוחח ארוכות עם האלמנות והיתומים, חיזק ועודד את רוחם לאחר הטרגדיה הקשה שעברו.

לאחר ביקורי הניחומים אמר הרב הראשי: "במצב הקשה בו אנו נמצאים ש'מחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה' עלינו לבקש מאבינו שבשמים שיחוס על עמו".

"על כל אחד לקיים בעצמו 'נחפשה דרכנו ונחקורה' במה הוא צריך להתחזק הן בין אדם למקום והן בין אדם לחברו. מי שאמר די לעולמו יאמר די לצרותינו ונזכה לימים של השקט ובטח", דברי הרב לאו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151