עידן רייכל חושף: כך הגבתי לרב שכתב לי על התבוללות

בעקבות תגובתו הקשה של אורן חזן לנישואי
המגישה לוסי אהריש וצחי הלוי, הזמר והיוצר עידן
רייכל הנשוי לאישה לא יהודייה החליט לחשוף כיצד הגיב
לרב ששלח לו מכתב אישי על הכאב של נישואי התבוללות.
"האמנתי לו, היום אנחנו אפילו בקשר"


חתונתה של אשת התקשורת לוסי אהריש לשחקן צחי הלוי עוררה שלל תגובות מעורבות. הבולטת והקשה שבהם היתה של הח”כ אורן חזן שציין: “לא מאשים את לוסי שפיתתה נפש יהודי.. כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי..”.

הזמר והיוצר עידן רייכל הנשוי לאישה לא יהודייה, נתקל גם הוא היום (ה’) בתגובתו של חזן והחליט להגיב ואף לחשוף כיצד הוא הגיב לרב ששלח לו מכתב אישי על הכאב של נישואי התבוללות.

“צחי ולוסי היו רק כלי בדרך”
רייכל הסביר לעוקביו מדוע דרכו של חזן להעביר את המסר, שגויה בעיניו: “צחי ולוסי התחתנו, וקיבלנו מסר מח״כ אורן חזן. המסר היה פומבי, כלומר- לא אישי אליהם, אלא רצון להלבין את פניהם.

לפנות על חשבונם של צחי ולוסי אל אלו שמי שאורן חזן חושב שהמסר ידבר אליהם וצחי ולוסי היו רק כלי בדרך. הרי אם היה כותב מדם ליבו, היה כנראה מעביר מסר אישי”.
הרב כתב מדם ליבו- האמנתי לו
רייכל אף חשף כיצד הוא הגיב לתגובות על נישואיו: “פעם רב אחד כתב לי בצורה מרגשת, ואישית, את הכאב האמיתי שהוא חש מחיי המשותפים לדמאריס.

אתם יודעים מה? האמנתי לו. כתב בצורה דיסקרטית, יפה, אישית. ואתם יודעים מה? גם דמאריס האמינה לו. שהוא כותב מדם ליבו. והיום אנחנו אפילו בקשר”.

אך על אף זאת הסביר רייכל כי כשאר הביקורת נעשת בפומבי, יש קושי לקבל אותה ולהאמין לה “כשבתוכנית טלוויזיה אמר פעם מישהו מפורסם מאד בפאנל שישב בו, שהוא חושב שזה ביזיון שרייכל בחר חיים משותפים עם דמאריס, ושהבנות לא יהודיות עד אשר ואם יתגיירו-דמאריס אמרה לי משהו יפה: “אתה יודע עידן, שאם אני הייתי המפורסמת, והיינו חיים באוסטריה, והיו בתוכנית אומרים שזה ביזיון שנישאתי ליהודי, היו כנראה מפטרים את המגיש, העורך, וכל מי שקשור לזה.

אבל פה אצלנו בישראל, איכשהו, אנשים מרשים לעצמם”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151