טדי שגיא ושותפים ישקיעו 700 מיליון דולר בפרויקט מגורים לעשירי ארצות הברית

השותפות של טדי שגיא בארצות הברית ממשיכה להניב לו עסקאות. שגיא דיווח כי בכוונתו להקים פרויקט מגורים יוקרתי (קונדומיניום) בפישר איילנד, הסמוך למיאמי ביץ’, יחד עם שותפיו, בעלות מוערכת של 700 מיליון דולר.

האי המלאכותי פישר איילנד (Fisher Island) הוא האזור שבו ההכנסה לנפש היא הגבוהה ביותר בארצות הברית. הפרויקט ישתרע על פני כ-18 דונם, עליהם ייבנו 26 אלף מ”ר, ובהם כ-57 יחידות דיור. היתרי הבנייה והאישורים הרגולטוריים הנדרשים כבר קיימים, ומועד אכלוס הפרויקט צפוי בעוד כשלוש שנים וחצי.

פישר איילנד נוצר בשנת 1905 על ידי איש העסקים קארל פישר, והפך במרוצת המאה האחרונה לאתר נופש עבור האוכלוסייה העשירה ביותר בארצות הברית. עם האישים המפורסמים שהתגוררו באי לאורך השנים נמנים נשיא ארצות הברית לשעבר ריצ’רד ניקסון, יורש ההון מתעשיית הרכבות ויליאם ואנדבילט ואשת התקשורת אופרה וינפרי.

גודלו של האי הוא קצת פחות מקילומטר מרובע אחד, וההגעה אליו אפשרית רק באמצעות שיט במעבורת או כלי שיט פרטי. האי סגור לזרים, והכניסה אליו אפשרית אך ורק לתושביו ולאורחיהם או לאורחי המלון הפועל בו. כיאה למעמדו, האי מכיל מגרשי גולף, מגרשי טניס, חופים פרטיים ושירותים יוקרתיים אחרים המיועדים לתושבי האי בלבד.

בין העסקאות שנסגרו באי ניתן לציין את זו בה מכרה אופרה וינפרי לפני כשנה פנטהאוז שהיה בבעלותה תמורת 20 מיליון דולר. במאי האחרון מכר המיליארדר מנואל מדינה בית שהחזיק באי תמורת 16.3 מיליון דולר, ובאוגוסט האחרון נמכר פנטהאוז באי תמורת 48 מיליון דולר.

העסקה הנוכחית היא השלישית במספר של שגיא בארצות הברית בחודש האחרון. הראשונה היתה הקמת מרכז אורבני יוקרתי בפאלם ביץ’ בהשקעה כוללת של חצי מיליארד דולר, והשנייה – הקמת פרויקט מגורים יוקרתי על קו החוף בצפון מיאמי, בהשקעה כוללת של 86 מיליון דולר. שני שותפיו של שגיא בשוק הנדל”ן בדרום פלורידה הם קבוצת BH, חברת השקעות ופיתוח נדל”ן פרטית ממיאמי, וקבוצת הנדל”ן The Related Group של ג’ורג’ פרז, יזם נדל”ן ארגנטינאי-אמריקאי.

שגיא אמר לאחר החתימה על העסקה: “אנחנו מתעניינים רק במיקומים הבולטים ביותר במיאמי, וזה בלתי אפשרי למצוא משהו טוב יותר מפישר איילנד. למרות הביקושים הגוברים למגרשים מהשורה הראשונה, אנחנו מאוד בטוחים באשר לפוטנציאל ארוך הטווח של דרום פלורידה בפרט ופלורידה בכלל.

יש הרבה מומנטום חיובי בשוק הזה”.

הפרויקט יוקם על האי המלאכותי פישר איילנד, הסמוך למיאמי ביץ', ומתוכננות להיבנות בו 57 יחידות דיור; לפני כשנה מכרה אופרה וינפרי את הפנטהאוז שלה באי תמורת 20 מיליון דולר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151