פלורידה – מסלול בקרוואן לכל המשפחה

האביב הוא תקופה מצויינת לבקר בפלורידה ולזכות בחוויה משפחתית נהדרת. מזג האוויר טוב ואפשר לבקר בחופים היפים, לצפות בחיות רבות ושונות, לטייל באיים מקסימים עם זריחות יפות, לשכשך במעיינות צלולים וכמובן להשתעשע בפארקי שעשועים

פלורידה? מה יש בפלורידה? יש לכם משפחה שם? חברים? אתם יוצאים לפנסיה? באמת, למה? אנחנו, רחלי ואופיר (להלן אמא ואבא) ורתם והדר (4.5, 3), חיפשנו לנו מקום לחופשת אביב, אבל אנחנו אנשים של קיץ וחיפשנו מקום שיהיה חם ומגניב או לפחות נעים. כל מיני מקומות עמדו על הפרק. רובם נפלו כי היו יקרים (כשמכפילים ב-4, מהר מאוד הכל נהיה יקר), אחרים לא רלוונטיים בגלל מזג האוויר. בסוף, דיל בסגנון "בעל הבית השתגע" ניצח. כרטיס למיאמי ב- 655 דולר ואפילו בתאריכים טובים, מליל הסדר ועד יום העצמאות.

אז התשובה היא שאין לנו משפחה או חברים ואפילו לא ממש בדקנו מה יש לעשות בפלורידה כשהזמנו. מה שכן בדקנו, זה שיש שם יופי של שמש באפריל בלי ימי גשם כמעט. מתאים לנו. קנינו ספר ושמרנו אותו בדרך כלל סגור עד לטיסה. לפני שנה וחצי היינו בקליפורניה באותו הרכב, אז לקחנו קרוואן ל- 8 ימים, התארחנו פה ושם אצל חברים וקצת הסתובבנו במלונות דרכים. הפעם החלטנו שנסתדר כל התקופה עם קרוואן. הקרוואן הופך את הטיול עם הילדים בדרך כלל לפשוט יותר ומגביר את הגמישות. אז גם הזמנו קרוואן. יצא שאת רוב ההוצאות לטיול עשינו עוד לפני שזזנו מהבית.

בבוקרו של ערב ליל הסדר המראנו. נחתנו ביום שני בערב בשדה התעופה של מיאמי אחרי טיסה משוגעת של חמש שעות למדריד, חמש שעות במדריד (הלכנו לאיבוד בשדה התעופה הבלתי אפשרי הזה, שיחקנו במשחקיה מגניבה ועוד אחת שווה לא פחות, ואכלנו ארוחת צהריים כי לפי מחיר הטיסה ששילמנו חששנו שלא יהיה אוכל במטוס למיאמי. מה שהסתבר כטעות. הטיסה עם Air Europa הכניסה לכיס הקטן את הטיסה עם אל על למדריד) ו- 10 ומשהו שעות למיאמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151