צעירה יהודיה חוששת לחייה: "תושב רמאללה איים שייתן לי מכות"

בתו של שחקן מוכר הגישה תלונה במשטרת רחובות נגד תושב השטחים, עימו היתה בקשר

צעירה בת 20 תושב רחובות, בתו של שחקן מוכר, הגישה אמש (שלישי) תלונה בתחנת משטרת רחובות, נגד בן מיעוטים תושב השטחים, עימו היתה בקשר.

לדבריה, בן המיעוטים, אותו הכירה במהלך עבודתה, איים על חייה. "הוא יודע איפה אני גרה, ואמר כמה פעמים שיתן לי מכות ויחטוף אותי לרמאללה" סיפרה בפחד, והוסיפה כי חוותה ממנו אלימות. "היינו בסוג של קשר", תיארה. "הוא השיג את הטלפון שלי מאחד העובדים בעבודתי והתחיל לדבר איתי, בהתחלה לא רציתי, ואז התחילו בינינו שיחות של שעות, והייתי הולכת לישון אצלו. באחד הלילות שישנתי שם. הוא הרים עליי יד והרביץ לי. זה היה ביום ראשון שעבר לפנות בוקר. אני ישנתי, היה לו שעון מעורר, הערתי אותו והוא העיף לי סטירה. הוא יודע איפה אני גרה, הלכתי להגיש עליו תלונה במשטרה אתמול כי אני מפחדת שהוא יעשה לי משהו.

"הקשר בינינו היה חודש. מאז יום ראשון שעבר דיברנו קצת בטלפון וזהו. סלחתי לו על זה, ואז הבנתי שלא הייתי צריכה לסלוח לו. הוא רדף אחרי, הלכתי משם, הוא רדף אחריי ואיים עליי שאם אני אספר הוא לא ידבר איתי ויקרו לי דברים", הוסיפה הצעירה.

בתום הדיון קיבל הצעירה צו הגנה, ובשבוע הבא ייאלץ להתייצב בבית משפט ולהסביר את טענותיה כלפיו.

הגולשים לא נשארו אדישים לשמע המקרה, והגיבו: "'אבל הוא היה נחמד בהתחלה', היא בטח תספר, כמו כל האלו שנופלים למקומות הקשים הללו. תבינו, פתיות, זה הכול משחק".

גולש אחר כתב: "לעולם לא אבין. חסר יהודים טובים? מה לחפש בשדות זרים? מה ליהודיה ורמאללה? כנראה לא שומעים חדשות. כל הפיגועים שקורים השם ירחם על עמו ישראל. בנות ישראל קדושות, למה ללכת לשכם בן חמור? אני עד היום בוכה על מקרה שאני מכיר אישית. למה למה למה?"
ולש אחר התייחס לעובדה כי הצעירה ישנה ברמאללה: "'ישנתי אצלו'. איזו עליבות, איזה ביזיון. בת ישראל, לאן הגענו?". אחר הגיב: "בנות יהודיות, תרחמו עלינו תפסיקו להכניס אותנו לצרות שמשלמים עליהם בדורות של רוצחים. אין לנו כח. תפסיקו ללכת איתם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151