הרב מאזוז: בן גביר עולה להר הבית למקומות המותרים ועושה דברים טובים לעם ישראל

"בן גביר עולה להר הבית למקומות המותרים ועושה טוב לעם ישראל. פוחדים שיקח כמה קולות מש״ס ואגודה, מה הקשר?"

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר מקבל חיזוק מכיוונו של ראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאזוז.

זאת על רקע דבריו החריפים של הראשון לציון הרב יצחק יוסף נגד איתמר בן גביר לאחר שעלה על הר הבית.

בשיעורו הערב (מוצ"ש) אמר הרב מאזוז, "יש ערבים שנלחמים בנו ועושים לנו צרות, ועכשיו מפחדים שיקח (בן גביר) כמה קולות מאגודה וש"ס. מה הקשר? אדם שעושה טוב למען עם ישראל והוא לא שומר כמו שצריך, בעיקר שהעליה להר הבית, יש פוסקים שמתירים, המאירי והרב עובדיה שכתב שאין כרת".

הרב מביא את דברי הרמב"ן שבזמנינו השכינה לא נמצאת בהר הבית ויש מקומות שהם ללא חשש כרת בכלל ושבטוח העולים להר הבית נזהרים. הרב הבהיר כי בן גביר עולה אך ורק למקומות המותרים ובכפוף לכללי ההלכה.

"לא באתי לדבר על איתמר בן גביר אם הוא נכנס או לא נכנס, אלא על כל מי ששומר על ארץ ישראל ונלחם בשבילה, ועכשיו נתנו לערבים 52 מיליארד על לא דבר, יבואו ויחנכו אותו".

סקר שערך מכון פאנלס פוליטיקס בהנהלת מנחם לזר עבור העיתון "מעריב" מצביע על שיוויון בין גוש הימין לגוש הממשלה הנוכחית ששניהם משיגים 57 מנדטים. על פי הנתונים לו היו הבחירות נערכות כיום הליכוד היה זוכה ב-34 מנדטים ויש עתיד ב-21.

מפלגת הציונות הדתית מקבלת 9 מושבים בכנסת הבאה, כחול לבן 8, יהדות התורה 7, ש"ס 7, מפלגת העבודה 7, הרשימה המשותפת 6 וישראל ביתנו 5.

ארבע מפלגות נמצאות קרוב מאוד לאחוז החסימה ומקבלות 4 מנדטים כל אחת: ימינה, מרצ, תקווה חדשה ורע"מ. המפלגות שבוחריהן הכי בטוחים בהחלטתם למי להצביע הן יהדות התורה, ש"ס והליכוד.

המפלגות עם ההצבעה הפחות בטוחה הן ימינה, ישראל ביתנו, העבודה ותקווה חדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151