ההוא שהלך

¬המוזר היה שזה אפילו לא נראה לה מוזר. חוץ מזה שהיא בעצמה עובדת בעבודה תובענית, עם הלשון בחוץ היא רצה בכדי להספיק להוציא את הקטנים מהצהרון, ולשהות איתם עד הערב. בימים שמוטי בעלה כבר נוהג לחזור מוקדם, הוא מתארגן כעבור שעה ויוצא לעשות הליכות בשביל הספורט. ככה זה לפחות בשנתיים האחרונות. קשה לאמר שבתיה אהבה את הרעיון, אבל זה לא נראה לה מוזר.

למזלה או לא למזלה, יש לבתיה חברות טובות. לא פעם הם העירו לה על ההתנהלות הלא שגרתית של בעלה. מה הרעיון להיות נשוי למישהו שהוא כל הזמן מחוץ לבית ?! בתיה בצניעותה התנחמה בכך שסופי השבוע מוקדשים לה ולמשפחה, ויתר השבוע נועד לפרנסת הבית. גם אם זה נכון, בתיה החלה להרגיש שאפילו שמוטי נוכח בסופ”ש, הוא לא באמת שם איתה. הוא תמיד ימצא משהו להיות עסוק בו, מאשר להימצא בחברתה. ככל שעבר הזמן, דבריהם של החברות החלו לחלחל פנימה. “שלוש ארבע פעמים בשבוע הליכות ?!”, “נראה לך הגיוני שעד שהוא מגיע מהעבודה, הוא נעלם שוב לשעתיים שלוש ?!”, “איך את לא מרגישה שאין לך באמת בעל ושאת לבד ?!”.

כנראה שאומרים את זה מספיק פעמים, מתישהו זה חודר פנימה, ובתיה ניאותה להיפגש איתי. שמעתי את סיפורה ללא גרסתם של החברות, שרואות הכל מהצד. אפילו שהיא באה פיזית להיפגש איתי, היא לא באמת הייתה שלמה עם הצעד הזה. בתיה לא מגדירה את יחסיה כאידיאלים, אבל נראה לה שחברותיה, שמרמזות על קשר כלשהוא אחר בחייו של בעלה, מגזימות בתגובה שלהם. היא עצמה מאמינה שהוא פשוט עובד קשה, וכשהוא חוזר קשה לו להכיל את התנהגותם של הילדים, וזה מה שמבריח אותו החוצה עד שהם נרדמים. לראיה, אחד הסממנים שלה הוא שכמות יחסי המין שלהם לא נפגמה מעולם.

לא כל כך ברור היה לי מה מניע את בתיה כרגע. אם היא לא באמת חושדת, מדוע היא בכלל בוחנת את האפשרות להתחקות אחריו ? מתברר שכל אחד “סוחב” איתו משהו. באמונתה, היא לא מוכנה להיות האישה הזאת שהיא האחרונה לדעת. אם חברותיה רומזות על האפשרות הזאת יותר מפעם אחת, אז הרי מחובתה לא להתעלם מהאינפורמציה הזאת, אפילו שהיא לא חשבה על הרעיון הזה מלכתחילה.

מעקב אחרי מוטי לא דרש הרבה שעות. לא עניינו אותנו שעות העבודה הרבות שלו, וממילא הוא מגיע הביתה לפני שהוא יוצא שוב להליכה הכמעט יומיומית שלו. התמקמתי מול כתובת מגוריהם של בתיה ומוטי, וכעבור חצי שעה ראיתי את הרכב שלו גולש פנימה אל החניון התת קרקעי. רכב הג’יפ שלו מכוסה בחלונות כהים, ולא ניתן להבחין מי נוהג ברכב, כך שבשלב הזה לא ראיתי איך הוא בדיוק נראה.
בתיה שלחה לי הודעת טקסט שהתריעה לי שהוא בדרך החוצה. שלוש דקות לאחר מכן ראיתי את הג’יפ שלו יוצא מהחניון ואני בעקבותיו. לדבריה, הוא אמור לנסוע אל הפארק הקרוב כדי להתחיל את סיבוב הספורט שלו. במקום זה, מוטי נסע במשך כמה דקות, והתעכב מול מחסום כניסה לחניון. מדובר היה בקומפלקס של מספר בנייני מגורים. שער החניון נפתח כעבור רגע, והג’יפ גלש פנימה אל החניון התת קרקעי.

כעבור מספר דקות, הג’יפ יצא מהחניון. החלונות הכהים הסתירו מי נמצא ברכב. עוד כמה דקות של נסיעה, הרכב הגיע אל בית פרטי במרכז העיר. שער ברזל גדול הסתיר את מה שקורה בפנים. בשער נפתח והג’יפ נבלע פנימה. מכיוון שלא ניתן לראות דבר, ניצלתי את הזמן כדי לברר מי מתגורר בכתובת. לא הופתעתי שמדובר היה במקום שמשכיר חדרים לפי שעה, כמו שמקובל במושבים, ואפילו שזה באמצע העיר. כשיש ביקוש, יש גם היצע.

שעתיים לאחר מכן, הג’יפ יצא, נכנס אל חניון הקומפלקס התת קרקעי, ומיד לאחר מכן הביתה. אפילו שהבנתי את כל התמונה, בפועל לא היה בידי דבר. בדקתי אותו שוב כעבור יומיים והתסריט חזר על עצמו באותו הסדר. למדתי שמוטי הוא בעל תיאבון מיני עשיר, אם מעבר ליחסיו עם אשתו, שלוש ארבע פעמים בשבוע מוקדש גם לאישה אחרת. עכשיו רק נותר לגלות מי היא.

העובדה שזהו קומפלקס בניינים, לא מאפשרת כרגע להתמקד בבניין ספציפי. הכרתי טוב את הכתובת כי היה לי פעם נחקר שהתגורר שם. הוא שיקם את יחסיו אחרי שאשתו תפסה אותו יותר מפעם אחת. שקלתי לרגע להיעזר בלקוחה מאז כדי שאוכל לחכות למוטי בחניון, אבל זנחתי את זה, בגלל שבכל מקרה יש שמירה פיזית של שומרים ומצלמות. התקשרתי למתחם הצימרים וביקשתי לראות את נקיון החדרים. בחניון יש הפרדה לכל רכב, כדי לא לפגוע בפרטיות האורחים. בעיה. בדקתי את הבניינים בסביבה.

יום המעקב הבא היה למחרת. כאשר בתיה כתבה לי שהוא יוצא, אני כבר הייתי ברחוב של קן האהבה. טיפסתי אל הקומה האחרונה של הבנין ברחוב המקביל, ומשם בסולם שמקובע לקיר עד הגג. רק אם נשכבים על אחת מדופני הבנין, ניתן לתצפת על החניון. על אף הפרדת המכוניות, הוא אינו מקורה, וניתן לראות מי יורד מהרכב. הרגשתי על בשרי איך זה להרגיש כמו צלף של יחידה מסווגת, שמחכה למטרה שלה, אלא שבמקום רובה החזקתי בידי מצלמה טובה.

קיבלתי התרעה מחוקר אחר. הג’יפ של מוטי נכנס לרחוב. נדרכתי עם המצלמה וזיהיתי את הג’יפ גולש פנימה. הוא ניגש לאחת החניות, וכעבור רגע שתי דמויות יצאו מהרכב. הם נכנסו מחובקים לאחד החדרים. ירדתי מהגג. ניצלתי את הזמן עד שהם יצאו, כדי לבחון את סרט הוידאו מקרוב. לקח לי שניה ארוכה אבל זיהיתי אותה. האישה הייתה הלקוחה שלי מהעבר. מפתיע לראות את זה אצל אחת שחוותה בגידה על בשרה. כנראה לא סתם נאמר, שאם אתה לא יכול לנצח אותם, הצטרף אליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151