צו מעצר הוצא בספרד נגד "נוכל הטינדר"

סיימון לבייב בן ה-31 מבוקש לחקירה בדרום ספרד בגין שימוש ברישיון נהיגה מזויף. מכונית המזרטי שלו, ששוויה 80 אלף ליש"ט, נתקעה בחול בחוף ים במהלך יום רומנטי שבילה עם אישה - כך דווח בדיילי מייל הבריטי

סיימון לבייב בן ה-31 מבוקש לחקירה בדרום ספרד בגין שימוש ברישיון נהיגה מזויף. מכונית המזרטי שלו, ששוויה 80 אלף ליש"ט, נתקעה בחול בחוף ים במהלך יום רומנטי שבילה עם אישה – כך דווח בדיילי מייל הבריטי

סיימון לבייב, "נוכל הטינדר", עלול למצוא את עצמו בכלא בספרד, לאחר שצו מעצר הוצא נגדו במדינה – כך על פי דיווח של "דיילי מייל" הבריטי.

לבייב, ששמו האמיתי שמעון חיות, כבר ריצה זמן בכלא בישראל לאחר שנעצר בגין שימוש בדרכון מזויף ביוון. נחשף כי לבייב, בן 31, נחקר בגין שימוש ברישיון נהיגה מזויף, לאחר שמכונית המזרטי שלו, ששוויה 80 אלף ליש"ט, נתקעה בחול בחוף ים ספרדי במהלך יום רומנטי שבילה עם אישה רוסיה בלונדינית.

לבייב אמר לשוטרים כי שמו מייקל בילטון וכי הוא תייר שנמצא בחופשה. על פי המשטרה, הוא הראה להם רישיון נהיגה מזויף שעליו אחד השמות הבדויים שבהם נהג להשתמש.

שוטר שמתמחה בזיהוי מסמכים מזויפים, זיהה את "סוחר היהלומים" הנוכל – שנפגש עם נשים ברשת ההיכרויות טינדר לפני שהוציא מהן במרמה מיליוני דולרים – לאחר שצפה בסדרה התיעודית שנעשתה עליו בנטפליקס.

השוטרים ביקשו מבית המשפט בעיר אלגסיראס שבדרום ספרד לפתוח בחקירה פלילית נגד לבייב, לאחר שחקירה נפתחה קודם לכן נגד בילטון המזויף.

לא ברור אם צו המעצר הוא גלובלי ועלול להוביל למעצרו של לבייב וכליאתו בישראל, ובסופו של דבר, להסגרה.

בפברואר לבייב נראה עוזב מסעדה בתל אביב לאחר שנחשף כי הוא מתגורר במגדל יוקרה בן 14 קומות בעיר. על פי דיווחים עדכניים, הוא רוצה להפוך את המוניטין הידוע לשמצה שלו לקריירה הוליוודית.

לבייב מכחיש כי הונה את הנשים שפגש בטינדר ומתעקש כי הוא איש עסקים לגיטימי שהרוויח את הונו מהשקעות בביטקוין.

היתקלותו במשטרה המקומית בטריפה, שנחשבת גם עדן לגולשי גלים ואינה רחוקה מקוסטה דל סול, הפופולארית בקרב תיירים בריטים, קרתה ב-30 בינואר 2019.

השוטרים הגיעו לחוף הים לוס לנסס סור לאחר דיווח על מזרטי מדגם לוואנט שתקועה בחול. הם מצאו אישה רוסיה בלונדינית שלה תיק יד של הרמס בשווי 7,500 ליש"ט וישראלי לבוש בחולצת גוצ'י בשווי 370 ליש"ט. מקורות המשטרה אמרו ל"דיילי מייל" כי הישראלי הראה להם רישיון נהיגה על שם מייקל בילטון לאחר שביקשו ממנו תעודת זהות. אף שהשוטרים חשדו שהמסמכים מזויפים, לא בוצע מעצר של הזוג, והם שבו לעיר מלגה במונית לאחר שנתנו למשטרה כתובת בעיר.

בית המשפט חקר את האיש שהציג את עצמו כבילטון בגין זיוף ועברות תחבורה.

החקירה נעצרה לאחר שזימוני בית המשפט לא נענו. כעת היא נפתחה שוב.

המשטרה בטריפה אישרה את הדיווחים כי שוטר שמתמחה בזיופים קישר את האיש ללבייב לאחר שהשתתף בסדנה באיביזה, שבה הומלץ למשתתפים לצפות בסדרה בנטפליקס. הוא גם יצר קשר עם עיתונאי נורווגי שסייע בחשיפתו.

המשטרה הספרדית לא אמרה אם האישה הרוסיה שאותה ניסה לבייב להרשים בטריפה ביום שבו נתקעה המכונית שלו בחול היא פולינה צ'רנקובה, שעמה הוא מתראה לפי דיווחים.

גורם בבית המשפט באלגסיראס אישר: צו מעצר הוצא לאדם שנמצא תחת חקירה.

זה כל המידע שאנו יכולים למסור בשלב זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151