שאקיל אוניל חותך במחיר: האחוזה העצומה בפלורידה שוב על המדף

שחקן הכדורסל מנסה למכור את האחוזה כבר שלוש שנים. אחרי שיפוץ קל היא שוב מוצעת למכירה ובהנחה משמעותית. מדובר באחוזה המתפרשת על 16 דונם וכוללת 12 חדרי שינה, חדר יינות, אולם קולנוע וגם מגרש כדורסל. ומה המחיר?

 

שחקן הכדורסל לשעבר שאקיל אוניל מציע שוב למכירה את האחוזה העצומה שלו בפלורידה ומבקש עבורה 16.5 מיליון דולר.

אוניל מנסה למכור את האחוזה כבר שלוש שנים, ובינואר נמצא קונה אך העסקה בסופו של דבר לא יצאה לפועל. בעקבות זאת, הוא ערך שיפוץ קל בנכס ומנסה שוב את מזלו. “בעיקר צבענו ועשינו שינויים קוסמטיים לבית”, אמר סוכן הנדל”ן בנג’ימן הילמן שאחראי על המכירה.

האחוזה בגודל 2,880 מ”ר מעוצבת בסגנון ים תיכוני ומתפרשת על שטח של קרוב ל-16 דונם באחת הקהילות העשירות ביותר במדינה.

אוניל (49) הוא הבעלים של הנכס כבר קרוב לשני עשורים לאחר שרכש אותו ב-1993 עבור 3.95 מיליון דולר. לאחוזה 12 חדרי שינה, והיא כוללת גם חדר יינות, אולם קולנוע ביתי עם 10 מושבים המתכווננים לאחור, חדר לכספת, מטבח מאובזר, חדר אקווריום, משרד מרווח, אולפן הקלטות וכמובן, מגרש כדורסל בגודל 557.5 מ”ר המאושר על ידי ה-NBA. בנוסף, יש גם בריכה וחנייה ל-17 מכוניות.

באמצע 2018 הוא הציע את האחוזה למכירה בפעם הראשונה, וביקש עבורה 28 מיליון דולר, כמעט כפול הסכום המבוקש כעת. שאקיל מעוניין למכור את הבית מאחר שהוא מבלה את מרבית זמנו באטלנטה, שם הוא עובד כפרשן ספורט ברשת TNT.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151