חוזרים לבריאות במהרה – הכירו את רשת המרפאות Back To Mind

אחרי הצבא עבר גדי אברמסון לפלורידה ארה"ב והתמחה בכירופרקטיקה. כעת, אחרי 26 שנה, הוא מסייע ללקוחות 6 סניפי הרשת שלו להתמודד עם בעיות בעמוד השדרה.

במרוצת השנים, אנו מתוודעים יותר ויותר לסוגי טיפול יעילים וטובים למגוון בעיות שונות שפוקדות את הגוף שלנו. אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בארה"ב, הוא הטיפול הכירופרקטי – שיטה רפואית הוליסטית אשר נועדה לטפל בהפרעות מכניות במערכת השלד והשרירים. הכירופרקטיקה שמה דגש על עמוד השדרה כגורם משמעותי בבריאות האדם, ומבקשת לסייע למערכת העצבים לחזור לתפקוד תקין – זרימה עצבית מיטיבה בין המוח, עמוד השדרה ואיברי הגוף. הטיפול כולל הפעלת לחץ ידנית ומבוקרת של חוליות עמוד השדרה, שמסייעת לשיפור תפקוד עמוד השדרה ובכך, שמירה על בריאותו של השלד כולו. יתרונות הטיפול הכירופרקטי הם רבים מאוד והסוד טמון בידיים המטפלות – בכירופרקט. הכירו את גדי אברמסון ורשת המרפאות המקצועיות לכירופרקטיקה שלו – היו בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר.

לא מתפשר על הידע הטוב ביותר

עם שחרורו מהצבא, גדי הגיע לארה"ב ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים, כאשר כל קורסי הבחירה שלו היו בתחום קדם רפואי. לכן, החליט להשתלב בעולם הרפואה וללמוד את המקצוע. היות שרבים מבני משפחתו רופאים בעצמם, גדי החליט לטעום ממגוון תחומי הרפואה כמו נוירולוגיה, ילדים ומשפחה, וכך הגיע לעולם הכירופרקטיקה ובחר להתמקד בו. גדי העמיק בלימודי הרפואה, עבר למידה מקיפה של כל החומר הרלוונטי וסיים כשהוא ד"ר לכירופרקטיקה (DC), ובעל הכשרה לצילומי רנטגן. "כשאני הלכתי ללמוד כירופרקטיקה, היו בקושי 40 רופאים כאלו בארץ", מספר גדי, "נשארתי בארה"ב, תקעתי יתד ובניתי שם את הקריירה שלי".

גדי התחיל את מסעו המקצועי עם קליניקה אחת, שמהר מאוד הפכה למבוקשת ועם התאוצה שצבר, פתח קליניקה נוספת ולאחר כמה שנים בודדות, עוד שתי מרפאות. כיום, לאחר 26 שנים בפלורידה, גדי מחזיק בבעלותו רשת של מרפאות מצוינות לכירופרקטיקה, המונות 6 סניפים ומכילות כל אחת רופא מוביל וצוות עובדים – כולם עובדים לפי השיטה של גדי.

טובת המטופל בראש סולם העדיפויות
המוטו המוביל את גדי בפרט ואת הלך הרוח בקליניקות שלו בכלל הוא להעניק טיפול שיקדם החלמה מהירה ככל שניתן. עבור גדי, הפן הכלכלי לא משחק תפקיד בתוכנית הטיפולים ומבחינתו, הוא שואף לשחרר את המטופל מתוכנית הטיפולים כמה שיותר מהר. "רוב האנשים שמגיעים אליי, הלכו כבר לרופאים והשקיעו המון זמן וכסף", משתף גדי, "אני רוצה שהאדם יחלים כמה שיותר מהר. היות שהטיפולים שלנו מאד אינטנסיביים, רוב המטופלים מחלימים לחלוטין תוך פרק זמן קצר יותר ואינם חווים תופעות נלוות לאחר מכן".

טיפול מדויק – באדם ובתיק שלו

רוב המטופלים של גדי מגיעים בעקבות פציעות מתאונות דרכים. אמנם הטיפול המסור והמהיר של כל אחת מהמרפאות של גדי הוא גולת הכותרת, אך במקרים של תאונות דרכים תהליך ההחלמה עשוי להיות ארוך יותר. 

עורכי הדין המובילים ביותר בפלורידה, ששים לשלוח למרפאות של גדי את הלקוחות שלהם, היות שנוהל מילוי הדו"חות במרפאות של גדי הוא קפדני ויסודי – הצוות דואג לתת את כל הכלים המתאימים, כדי שעורכי הדין יוכלו לעזור למטופלים להוציא את הפיצוי המקסימלי. "עורכי דין מאד אוהבים לשלוח אליי לקוחות בדיוק בגלל זה", מסביר גדי, "בתאונות דרכים צריך לעבוד בצורה נכונה ומסודרת, לבצע תיאום מדויק בין הפציעה למה שקורה בפועל למטופל, להחליט על אחוזי נכות באופן מהימן ומבוסס ועוד. במרפאות שלי, אנו מספקים ממצאים אמינים שמקדמים את התהליך הבירוקרטי עבור המטופלים. חברות הביטוח כבר מכירות אותי ונותנות למסמכים שמגיעים מהמרפאות שלי משקל רב – כל דו"ח מסודר לפרטי פרטים".

אלרגי להמתנות

הקהל שגדי מקבל ברשת המרפאות שלו פונה הן למבוגרים והן לילדים ובני נוער. את כל אחת מן המרפאות שלו פוקדים כ-60 מטופלים שבעי רצון מדי יום. מעבר לשירות המקצועי, למענה המ
היר ולסדר המופתי במרפאות, גדי דוגל במדיניות המשוחררת מהמתנות – מטופלים לא מחכים בתור ומקבלים את הטיפול מיד עם הגעתם לקליניקה. אין זה פלא כי המשוב החיובי ביותר של המטופלים, מעניק למרפאות של גדי את הדירוג מבין הגבוהים בפלורידה, מאות של ביקורות חיוביות בעלות ניקוד מקסימלי. "הרבה לקוחות שמיועדים לניתוח, מגיעים לטיפול אצלנו ולא זקוקים לניתוח לאחר מכן", אומר גדי, "ילדים עם עקמת חמורה, לדוגמא. אין פציינט שנכנס לטיפול אצלנו ולא אומר לנו ואוו, הטיפולים פה מדהימים, אף אחד לא נותן טיפולים כאלה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151