באנו ומצאנו את התשובה קולו של יהורם גאון חודר לנשמה

קולו הטנורי של יהורם גאון נשמר, בהיותו בשנות השמונים לחייו ניכרים בקולו כל הנתונים הדרושים לזמר מצליח. אצל יהורם הגיל לא משנה את הרצון להמשיך להנעים לעם ישראל בפרט וליהדות התפוצות בכלל עם שיריו הנפלאים והקליטים אשר אין שיר שאינו סוחף את הקהל להשתלב בשירה. אולם גריי במודיעין שהיה מלא עד אפס מקום, הכיל אוהבי זמר עברי שמרגע שיהורם פתח את תכניתו בשיר “שלום לך ארץ נהדרת”, החל הקהל לשתף פעולה כאילו היה הסכם כתוב עם האמן.

את אהבת הקהל ליהורם גאון ניתן היה לחוש באוויר האולם. מתוך מאות שירים הכלולים ברפרטואר שיריו, בחר יהורם לקט שירים שמילותיהן הביעו משמעויות קרובות לליבו של כל אחד, אותן השלימו מנגינות ידועות לכל, כאשר בכל שיר הקהל הצטרף לשירה ללא כל קושי.

למעלה משעתיים של הופעה מבריקה מבחינת הגשת השירים, עם ליווי מוסיקלי מעולה על פי עיבודים של גלעד שפירא המנהל המוסיקלי, כשלצידו ניגנו נגני גיטרה חשמלית, גיטרה בס חשמלית ותופים.

ההופעה היתה כמכונה המשומנת היטב, כל החלקים השתלבו בה כהלכה, לקהל לא נותר מאשר להנות הנאה מושלמת מערב שכולו תרבות, זמר עברי ואהבת ארץ ישראל. מה עוד נבקש במודיעין, עם זמרים כמו יהורם גאון אין ספק שהעליתם את המוניטין.

“אם רע והרוסים באוקראינים מכים, ובמוסקבה פוטין ובנט משוחחים ודנים, אנחנו לא נפסיק לשיר !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151