בני הקהילה הצדיעו לרב שהינו

מאות ידידים, מקורבים, אנשי הקהילה ומשפחה באו לחגוג ולהצדיע לרב הקהילה השליח הרב דניאל אהרון שהינו בערב הפתעה והצדעה לפועלו הרב לכבוד יום הולדתו ה-40 • בתום האירוע הרב שהינו להתוועד עם המשתתפים עד השעות הקטנות של הלילה

מאות ידידים, מקורבים, אנשי הקהילה ומשפחה באו לחגוג ולהצדיע לרב הקהילה השליח הרב דניאל אהרון שהינו בערב הפתעה והצדעה לפועלו הרב לכבוד יום הולדתו ה-40.

בקריאת הפרק של הרבי כובד משפיע הקהילה הרב שניאור דיקשטיין. בהמשך דבריו הוא הכין ברכה מיוחדת לרב תוך שהוא ממחיש את כישרונו המספרי.

הרב דניאל אהרון שהינו בגימטריה = 935.. הוא קישר את המספר הזה לתחנות בפועלו של הרב שהינו פעילותו בעולם השליחות, וכרב קהילת רשב"י והקשר אל הרבי מה״מ ועוד.

אחריו ביקשה לברך באופן אישי הגברת מישל ענתי אשתו של השליח הבלתי נשכח הרב מרדכי ענתי ע"ה.

לאחר מכן נאם הרב יוסף יצחק דוח חבר וידיד נפשו מתקופת הישיבה וכיום מחליפו כרב בית הכנסת רשב"י.

הוא פתח בדברי ברכה ליום הולדתו וסיפר על תנופת הפעילות בקהילת רשב"י שהחלה עוד בהיות הרב שהינו בחור צעיר לימים שלקח אותה על עצמו כפרויקט אישי, בנה ועיצב אותה עד שעבר לכהן כרב קהילת בית משיח והישיבה להסמכה לרבנות שתחת שרביטו.

הרב דוח העלה על נס את שגשוגה והתפתחותה של הקהילה תחת הנהגת הרב שהינו, ואת הבניין החדש ההולך ונבנה לצורכי הקהילה ולהרחבת הפעילות במקום.
במהלך הערב הוקרן סרטון עם סיקור נרחב על פועלו בבית חב"ד רשב"י אותו ניהל במשך כ- 19 שנה, ואת עשייתו הענפה למען קהילת בית משיח והמקומות הנוספים שמפעיל באיזור ביד רמה.

בסרטון נטלו חלק משפחה ומכרים בעלי הכירות רבת שנים עם הרב עוד מימי בחרותו.

אחד המשתתפים שיתף בסיפור אישי על התמסרותו של הרב שהינו שבתור בחור היה צועד מידי שבת הליכה של שעה וחצי לבית כנסת קהילת רשב"י כדי להשפיע ולרומם הקהילה.

בהמשך הוקרן סרטון וידאו מיוחד בו קטע מיחידות של הפני מנחם (האדמו"ר מגור) אצל הרבי.

יחידות שנערכה לפני 40 שנה בדיוק בתאריך בו הרב נולד י"ט בטבת.

התרגשות גדולה היתה לרב ולכולם בהקרנת קטע וידאו משנת תשנ"ב בו נצפית אמו של הרב עוברת בחלוקת דולרים ומקבלת דולר מהרבי בעבורו.

עבור הרב זאת הייתה התרגשות עצומה משום שראה זאת לראשונה.

לאווירה מיוחדת ומרוממת תרמה המוזיקה של הזמר המפורסם אבי פרץ והקלידן שלו שסחפו את המשתתפים לפצוח בשירה וריקודים ולחוש את האווירה מחשמלת.

בסיום הערב הוקרן סרטון מיוחד בו שרים, ח"כים ורבנים מארץ הקודש מברכים את הרב לרגל יום הולדתו, מביעים את הערכתם על עשייתו המבורכת מחזקים אותו בהצלחת שליחותו, תוך כשהם מעודדים אותו להמשיך בתנופה.

בתום האירוע הרשמי המשיך הרב שהינו להתוועד עם המשתתפים עד השעות הקטנות של הלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151