"אלימות אכזרית", "מתקפה מתועבת": ברחבי העולם מביעים תמיכה בישראל

רחבי העולם מתייחסים למתקפת הטרור איתה מתמודדת ישראל: "ארה"ב עומדת לצד בעלי בריתנו הישראלים מול הברבריות הזו" ​

בארה"ב, באיחוד האירופי ובאו"ם התייחסו לפיגוע האכזרי בבני ברק, בו נרצחו 5 חפים מפשע.

מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן, פרסם את ההודעה הבאה: "אנו מגנים בחריפות את מתקפת הטרור בבני ברק, שבה נהרגו חמישה קורבנות חפים מפשע. זאת לאחר שני פיגועים מחרידים נוספים שאירעו לאחרונה בחדרה ובבאר שבע.

"האלימות הזו אינה מתקבלת על הדעת", הוסיף בלינקן. "ישראלים – כמו כל האנשים ברחבי העולם – צריכים להיות מסוגלים לחיות בשלום וללא פחד. ליבנו עם משפחות ההרוגים בפיגועים.

היועץ האמריקני לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, התייחס אף הוא לפיגוע וכינה אותו "ברבריות". לדבריו, "ארה"ב עומדת לצד בעלי בריתנו הישראלים מול הברבריות הזו. זוהי ההתקפה השלישית מסוג זה בעשרת הימים האחרונים. הצענו את כל התמיכה הרלוונטית לראש הממשלה בנט ולממשלתו. המחויבות שלנו לשותפים המתמודדים עם טרור ברחובותיהם היא בלתי מעורערת. ליבנו עם משפחות הנפגעים ואנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים".

גם האיחוד האירופי גינה בחריפות את הטרור: "אנחנו מגנים בחריפות את אירוע הטרור שהתרחש סמוך לתל אביב, שבו נרצחו חמישה בני אדם. מדובר בתקרית שלישית השבוע, שבה נהרגו אזרחים. אנו שולחים חיזוקים למשפחות של הקורבנות".

שגריר האיחוד האירופי בישראל, דימיטר טזאנצב, כתב בטוויטר: "עוד מתקפת טרור מתועבת שגבתה חיים של חפים מפשע. מחשבותי נתונות למשפחות הקורבנות ולפצועים. אני מגנה באופן חד משמעי ונחרף אלימות אכזרית כזו. אנחנו עומדים כתף אל כתף עם ישראל בזמנים קשים אלה וסופה של הקיצוניות האלימה להיות מובסת".

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש פרסם גם כן הודעת גינוי: "לעולם לא ניתן יהיה להצדיק מעשי אלימות שכאלה, ועל כולם לגנות אותם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעולם אל תפסיד, הרשם לניוזלטר שלנו

כתבות אחרונות

בחירת העורך

תיהיה בקשר איתנו

הכתובת שלנו:

 

2851 SW 58 Manor

Fort Lauderdale FL 33312

954.592.5151